Jävla tjöt här.
Det är otroligt svårt att ibland nå fram rätt budskap med bara ord, speciellt om man är fåordig av sig. Det är ingen ide att diskutera enskilda användare i sig men då många verkar tycka illa om bullen så får väl jag,
utan hans "medlidande" och helt opartisk säga att man läser det man vill läsa. Vill man få det att låta negativt så blir det lätt så, vill man se glimten i det som skrivits så gör man det. Det är inte så att bullen vill vara någon jävla översittare och skryta att han är moderator, han är ärlig och säger som han tycker och tänker. Sällan smileys som många andra missbrukar.
Jag är inte på någons sida men tycker det är fel att bullen får ta all skit för saker som inte alltid är så hårda och "tykna" som man vill uppleva det.
Det är inte så att vi coola moderatorer skryter om det på krogen. Sedan är det med handen på hjärtat inget "ansvar" att tala om på det sättet mer än att ha lite gott förnuft och ta vissa beslut ibland. Jag bokstavligen
HATAR att prata om mig själv i tredje person, att på minsta sätt skryta att man är moderator är ju katastrof. Som att vara på krogen och nämna att man är chef, det är nog det mest patetiska man kan höra om det inte är på ren skämtnivå i en bekantskapskrets.
Det finns lägen då man kläcker ur sig saker man kanske inte borde säga men det gäller alla här.
Alla kan väl tagga ner lite nu, ta alla inlägg med glimten i ögat då det är sällan folk menar illa och inte ta allt ordagrant eller stenhårt. Vi är ett gött gäng här på forumet och det är som på alla publika ställen, det finns ALLTID något/någon man stör sig på och det blir absolut inte bättre att klaga om det då alla ser, bättre att ta det individuellt med den personen om det nu är så hemskt.
Jag vill inte skydda tykna och elaka bullen men bara be alla lugna sig lite, jag tar inte livet fullt seriöst utan det gäller att se mellan ögonen och ibland bara njuta av alla idioter där ute inombords.
Fel ställe att ta det i detta tråden men det är bättre att alla ser här nu. Jag tar bort allt onödigt skit här sen när alla läst.
Kram