Page 2 of 2
Posted: 16 Feb 2010, 18:11
by Pitbull
jimmy_ wrote:jo skulle gärna vilja ha en annan turbo och sprut men det har ja inte råd med har precis köpt lägenhet som ja ska renovera o så
om någon har en billig bra turbo så kan de vara intressant
mvh jimmy
Hmm.. Nu borde du tänka om lite..
Va tror du det kostar att köra sönder fina kolvar och stakar? Det kan du själv svara på.
Gör som Bullen skriver, vänta ngn månad för du kommer bli så otroligt besviken på dig själv om ngt händer.
Posted: 16 Feb 2010, 18:21
by Ludde_
Bra att du backade upp påståendet med en egen story Johan!
Finns många som kan skriva att saker inte fungerar eller är skit innan dom själva provat.
Jag vet ett par bilar som aldrig haft några problem med varken mappning eller pålitlighet som brukas med MS.
Men självklart finns det undantag, jag tror att
många (inte alla) "skräck exempel" med MS har o göra med boxbyggaren, installatören eller en blandning av båda.
Självklart är VIPEC ett bättre alternativ! bara de att ibland känns det som att vissa menar på att alla motorer med MS sprängs i luften..
Mannen bakom ratten/datorn som avgör om det blir ras eller kalas
Åter till topic!
Posted: 21 Mar 2010, 22:05
by jimmy_
nu har de hänt lite. motorn är färdig o i lyft
insuget är ihop punktat o iväg lämnat för svetsning
[/img]
Posted: 22 Mar 2010, 19:24
by david__
vad har hänt med kompressorn??
Posted: 22 Mar 2010, 21:11
by jimmy_
david__ wrote:vad har hänt med kompressorn??
??????
Posted: 22 Mar 2010, 22:24
by david__
jimmy_ wrote:david__ wrote:vad har hänt med kompressorn??
??????
oj ursäkta mig
var fel bil . lycka till med bilen