Posted: 26 Feb 2010, 20:15
okej hm ska sitta på 600whp volvo 8v så vridet blir väl nånstans 700+nm
En kompis åkte med detta och med 4-p sinter va de på gränsen!på en volvo 16v 618 whp och 1300kilo camicke999 wrote:okej hm ska sitta på 600whp volvo 8v så vridet blir väl nånstans 700+nm
Den slits väl mindre??? men tål mindre effekt.christoffer jansson wrote:En kompis åkte med detta och med 4-p sinter va de på gränsen!på en volvo 16v 618 whp och 1300kilo camicke999 wrote:okej hm ska sitta på 600whp volvo 8v så vridet blir väl nånstans 700+nm
En 765 går att montera på det plana hjulet så smäll på med det när ni endå e på G!
De pratas om att 6-p sinter håller i bättre än 4-p sinter! kan PPF pöjkera kommentera detta?
mvh
DU vet precis vad jag menar!!peppe wrote:effekt?![]()
![]()
Finns väl en tråd, i turbo forumet där 4p vs 6p avhandlas, om ni vill läsa menar jag.
Mvh