Page 2 of 2
Posted: 10 Apr 2006, 19:28
by 3riksson
jo men orginal vs utan ring
Posted: 10 Apr 2006, 23:14
by BMW-Izze
Klart jag har räknat Bäckis
Hehe, nä faktiskt inte!
Jag har faktiskt aldrig sagt att det håller bättre än med o-ringar... däremot så håller man fast packningen bättre än om ytan vore plan som nån sa...
Men vad spelar en packning för roll?
Min motor kommer ju tvärdö ändå, det är ju FEL sprut och FEL håll på spridarna och FEL pinnbultar och FEL spårfräsning och FEL.........
Men det är kul att prova
Posted: 11 Apr 2006, 06:46
by Bmwandreas
BMW-Izze wrote:Klart jag har räknat Bäckis
Hehe, nä faktiskt inte!
Jag har faktiskt aldrig sagt att det håller bättre än med o-ringar... däremot så håller man fast packningen bättre än om ytan vore plan som nån sa...
Men vad spelar en packning för roll?
Min motor kommer ju tvärdö ändå, det är ju FEL sprut och FEL håll på spridarna och FEL pinnbultar och FEL spårfräsning och FEL.........
Men det är kul att prova
När monterar du turbosarna så vi får se motsatsen?
Det ska faktist bli spännande:)
Posted: 11 Apr 2006, 09:29
by BMW-Izze
Det bror på bilprovningen, hopaps på att få besikta i veckan, sen måste man väl köra lite, sen blir det dax för turbo x2
Posted: 11 Apr 2006, 10:18
by 3riksson
va besiktar du så ^^