Lägg några slantar på en skönare turbo istället för att hänga på det där skrotet.
Lovar att ett modert lastbils agg spoolar fortare och lär inte lagga mycket heller.
TA BORT HAR SKAPAT NY TRÅD DÅ DENNA VAR RÖRIG
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Nemesis_turbo
joru, visst e dem snygga.. och ruskigt ovanliga... ev tillsalu med tillhörande baksäte osv.. men dyrt för den som vill köpa men jag har resten av inredningen tillsalu vill hellst ha kvar stolarna men bra bud och jag säljer dem...
den duger nog åt mig... spolar ruskigt tidigt kan jag tala om.... på evo2:an de satt på gav det 1bars tryck strax efter 1500rpm
den duger nog åt mig... spolar ruskigt tidigt kan jag tala om.... på evo2:an de satt på gav det 1bars tryck strax efter 1500rpm
- Nemesis_turbo
testade att montera stolarna idag, gick bra, var lite orolig att dem skulle vara för breda, ska bara tillverka nya undereden till dem, får kapa loss underedena ifrån e30 stolarna och göra med fästen som passar på dessa stolar, såvida nu inte någon kommer och lägger ett bra bud på hela winkelhock inredningen i min annons
- Nemesis_turbo
- Nemesis_turbo