Page 2 of 2
Posted: 27 Jan 2006, 22:36
by Henka.
bmwpatrik wrote:Okej ska kanske testa när man rånat en bank så man har råd med allt nödvändigt först
Såg denna som är 66x48cm kostade 2300:- fanns även 70x48 till samma pris, alu var dom tydligen gjorda i.
hmmm, det där lät intressant! länka......
Posted: 28 Jan 2006, 02:52
by Drullen
johankihl wrote:Om ni ska använda kylare med inbyggt expansionskärl så se till att den har anslutningarna på "rätt" sida alltså på BMW brukar det i regel vara högt upp på höger sida och långt ner på vänster sett framifrån bilen. Annars kommer ni få väldiga problem att lufta kan jag lova
(Har provat)
Som på denna bilden då.. Känns inte som man kan sätta den fel
Posted: 28 Jan 2006, 03:33
by e30
Posted: 28 Jan 2006, 09:22
by johankihl
Drullen wrote:johankihl wrote:Om ni ska använda kylare med inbyggt expansionskärl så se till att den har anslutningarna på "rätt" sida alltså på BMW brukar det i regel vara högt upp på höger sida och långt ner på vänster sett framifrån bilen. Annars kommer ni få väldiga problem att lufta kan jag lova
(Har provat)
Som på denna bilden då.. Känns inte som man kan sätta den fel
Precis, det är kylare avsedda för Chevy som passar har jag för mig. Ford har anslutningarna på "fel" sida!
Posted: 01 Feb 2006, 13:44
by sidenmark
Bmwandreas wrote:bmwpatrik wrote:Ni har inga i rostfritt eller?
nix
är det nån som vet vad det är för gänga i orginallocket ? efter som det inte finns hals och lock i rostfritt så borde väll det funka som ett alternativ ,,eller det kanske inte ser så snyggt ut