johankihl wrote:Om ni ska använda kylare med inbyggt expansionskärl så se till att den har anslutningarna på "rätt" sida alltså på BMW brukar det i regel vara högt upp på höger sida och långt ner på vänster sett framifrån bilen. Annars kommer ni få väldiga problem att lufta kan jag lova (Har provat)
Som på denna bilden då.. Känns inte som man kan sätta den fel
"My Other Ride Is Your Mother" [Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
johankihl wrote:Om ni ska använda kylare med inbyggt expansionskärl så se till att den har anslutningarna på "rätt" sida alltså på BMW brukar det i regel vara högt upp på höger sida och långt ner på vänster sett framifrån bilen. Annars kommer ni få väldiga problem att lufta kan jag lova (Har provat)
Som på denna bilden då.. Känns inte som man kan sätta den fel
Precis, det är kylare avsedda för Chevy som passar har jag för mig. Ford har anslutningarna på "fel" sida!
är det nån som vet vad det är för gänga i orginallocket ? efter som det inte finns hals och lock i rostfritt så borde väll det funka som ett alternativ ,,eller det kanske inte ser så snyggt ut