Jo nu e ju allt klart med grejjerna äntligen. Vart lite dåligt med action här pga mycket jobb men så kan det ju va ibland. Har lovat att fota en massa oxå, det får bli snart.
Sitter just nu och plockar isär en 3.6 topp jag glömt jag hade. Verkar vara helt nya avgasventiler iallafall, alltid nått man kan ta vara på.... börjar bli en rjäl hög med S38 prylar som ligger å skräpar nu. Ja ja, köpte på mig en S50B30 idag oxå så brukistouringen ska få nått den med. Blir en hyffsad sleeper tror jag när den inte ens har m-paket........kanske en alpinaläpp slulle sitta fint...
///Peter wrote:Jo nu e ju allt klart med grejjerna äntligen. Vart lite dåligt med action här pga mycket jobb men så kan det ju va ibland. Har lovat att fota en massa oxå, det får bli snart. Sitter just nu och plockar isär en 3.6 topp jag glömt jag hade. Verkar vara helt nya avgasventiler iallafall, alltid nått man kan ta vara på.... börjar bli en rjäl hög med S38 prylar som ligger å skräpar nu. Ja ja, köpte på mig en S50B30 idag oxå så brukistouringen ska få nått den med. Blir en hyffsad sleeper tror jag när den inte ens har m-paket........kanske en alpinaläpp slulle sitta fint...
- Filmade lite när jag drog ur ettan samt 2an på touringen.... inte helt bra pga kass mobilkamera, kasst fäste (nollgradigt) så det är inte riktigt fullt spett samt vinterdäck. Sen inte helt lätt att hålla mobil samt spaka på samma gång... gör 125 km/h på 2an vid varvstopp med 2.93 i bakaxeln
Tja marcus.... jo tog väl en helg plus några kvällar får att få till småfixet. Micke e ju händig
Annars då?
Last edited by ///Peter on 24 Nov 2006, 15:06, edited 2 times in total.
jodå, det ryter hygglit
hoppas det blir ännu bättre till sommaren då ett kolfiberinsug ska på samt bort med dubbelmassa svänghjulet till ett lätt M5 3.6
Tvåla av en snubbe i en 911 förra veckan gissa om han blev lång i ansiktet när en stackars kombi med 16" vinterdäck plockade honom