Page 2 of 2
Posted: 16 Jan 2006, 18:45
by _BeeMeR_
knotan wrote:_BeeMeR_ wrote:Mjo har tänkte de... har fixat en lite större snurra... ett litet agg från en 740tic
de måste ju funka bättre...
///zemrén
ett t3 då eller?? jo det är väll lite bättre men inte mycket, försök ragga tag på et ar63 hus till den så blir det kanske dugligt
Minns inte riktigt ska byta me en polare så ja får se om de blir bra..
annars få ja väl fixa en hx40...=) hehe...
///zemrén
Posted: 17 Jan 2006, 02:17
by Mattias Sandgren
En HX40 blir helt perfekt.
Posted: 17 Jan 2006, 09:23
by Nicke Nyman
HX40 med avgashus 12 el 14 borde bli KALAS!
Tänk om man hade en 525 med M20 istället för M50. Då skulle jag oxå byggt sniik!
Adios!
Posted: 17 Jan 2006, 19:39
by Lagesson
Nicke Nyman wrote:HX40 med avgashus 12 el 14 borde bli KALAS!
Tänk om man hade en 525 med M20 istället för M50. Då skulle jag oxå byggt sniik!
Adios!
Vad bör man ha för spridare på en snik m20b25 och laddare runt 1 bar?
Har kört med 850T org spridare dom flödar 237cc @3bar men då vill den näst intill sura nr han är kall och man ska starta. någon som har något tips så vore jag tacksam.
Posted: 18 Jan 2006, 04:20
by _BeeMeR_
Nicke Nyman wrote:HX40 med avgashus 12 el 14 borde bli KALAS!
Tänk om man hade en 525 med M20 istället för M50. Då skulle jag oxå byggt sniik!
Adios!
Skyll dej själv som köper en så ny bil..
å sviker m20:in...hehe..
///zemrén
Posted: 18 Jan 2006, 09:56
by Nicke Nyman
_BeeMeR_ wrote:Skyll dej själv som köper en så ny bil..
å sviker m20:in...hehe..
///zemrén
Var glad att jag kör en så pass ny bil, hade ja haft en äldre hade ja trimmat ifrån dig!
Adios!