Har grejat med brorsans insug en del & tror det här kommer funka bra,
ska bli kul att se vad den ger i bänken sen! Kan tillägga att 5mm plåt är tungjobbat ...
Fan vad nice det blir, Jimpa vad gör du i thailand? du ligger och solar medans brorsan skruvar på din bil eller? fan önskar jag också hade pengar till en privatmek haha
visst här står man i garaget & spottar aluspån å bränner
fingrarnapå tig:en medans brorsan shoppar märkeskopior
på nån marknad i thailand, fan va skevt egentligen
haha aa kanns ju dumt att det ar sa. men vad ska man gora =) man ar ju alltid ute i sista sekund som vanligt. jo det finns mycke att gora nar jag kommer hem. men de masta ska hinnas med innan messan tror jag =) mvh
Har hänt lite nu, blev en bw380 + 2st. jgs wg´s. Grenröret är coatat & downpipen med spjäll i är nästan färdigt:
Hittade bra läge för avgastempgivarna oxå:
Tryckröret till insuget är färdigt. Tänkte använda v-bandet ut från turbon men då gick det inte att stänga huven, fick även byta ut 3,8 ventilkåpan mot 3,6 för att få plats med tryckröret under huven:
Sen så passade inte vag 115f spolarna såklart till 3,6 kåpan, så min smed gjorde superfina stiftförlängare i koppar i sin cnc-svarv. (Dessa kan man även köpa genom mig om intresse finns, pm:a isåfall):
Sen så har lyckats meka dit E55 AMG bromsar runt om, 8-kolvs ok fram med bmw m6 skivor & 4-kolv bak med amg skivor:
Blev riktigt tajt mellan ok & fälgen, man får knappt in minsta bladmåttet imellan
Om allt flyter på kan det bli uppstart nästa helg!