Pekka - E28 470whp End of the story...
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Fan va ni super pojkar!
Jaha då var soppasystemet äntligen klart! Blev ett långpass från 07:00 på söndag till 07:00 i morse. Skulle "bara" dra sopparören under bilen men blev en spontan underredsbehandling också Sen så har jag gjort en pumpstation i skuffen som förhoppningsvis inte ser allt förjävlig ut i andras ögon. kan tillägga att i "skogen" finns det inga delar att köpa så bara till att tillverka själv. Bilderna får tala!!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tack för mig!!
Jaha då var soppasystemet äntligen klart! Blev ett långpass från 07:00 på söndag till 07:00 i morse. Skulle "bara" dra sopparören under bilen men blev en spontan underredsbehandling också Sen så har jag gjort en pumpstation i skuffen som förhoppningsvis inte ser allt förjävlig ut i andras ögon. kan tillägga att i "skogen" finns det inga delar att köpa så bara till att tillverka själv. Bilderna får tala!!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tack för mig!!
Tackar!
Cruelty: Nej de är faktist inte de, tidsplanen kan hålla
Nu är karossen redo för spisen!
Statusen på motorn: Ska till killen som ritat topplockspackningen åt mig och godkänna och om det ser bra ut, sen lämnar jag in cadden till MCM och får den skurene. Resterande delar ska jag hämta ut på bmw i morgon. Så fort packningen är klar blir det hårdskruva med motorn!!
Cruelty: Nej de är faktist inte de, tidsplanen kan hålla
Nu är karossen redo för spisen!
Statusen på motorn: Ska till killen som ritat topplockspackningen åt mig och godkänna och om det ser bra ut, sen lämnar jag in cadden till MCM och får den skurene. Resterande delar ska jag hämta ut på bmw i morgon. Så fort packningen är klar blir det hårdskruva med motorn!!
r.ivars wrote:sluta gå i skolan och meka som att du aldrig gjort annat i ditt liv jag blir avis
Det SUGER då man inte har pengar
Såg kalas ut i bagaget med soppaprylarna!
Mvh
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
r.ivars wrote:sluta gå i skolan och meka som att du aldrig gjort annat i ditt liv jag blir avis
Haha tack tack
_Persson_ wrote:Har följt detta projekt men aldrig skrivit, å jadu. Att du har råd ä väl de ja är mes förvånad över.
Arbetet ser sjukt bra ut. Skuffen va ju så clean å ren. Tummen upp
Tack kul att det uppskattas!!, en extra drivkraft
Man har inte råd igentligen För mig funkar det så att jag prioritera bilen i första hand och inte köper onödiga saker i övrigt. som yngling har jag sålt moppar och varit sparsam. Var meningen att det skulle bli sniik bygge men spårade ur lite
börjesson wrote:Är även jag förvånad att du har råd
Vart riktigt snyggt i skuffen!
Tackar
Cruelty wrote:jag tror p3kka har rika förädrar;) hahahahha kul att du kom förbi idag:) imorogn drar vi ett nytt ryck med grenröret och gör klart det:)
"Ha-ha" om det endå vore så väl, ena arbetslös och den andra sjukpension på 6k/månad typ så inte ett enda bidrag, Någon som vill sponsra eller erbjuda nå jobb??? Japp de fixar vi i morgon!
...
kan ju kolla efter jobb åt dig här i sommar om du vill? men som jag sa igår vill man inte jobba här! råder sjuk diktatur här nu! hahahahha hörs i eftermiddag! ring mig när du vaknar.
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244