säljare: Dawe_A
köpare: jag
Köpte hans oz mito den 25e Juli och sa att jag kunde komma ner och hämta dessa, han va snäll och erbjöd sig att skicka dessa mot fraktkostnad.
Den 26 Juli skriver Dawe_A "Det kan nu ta upp till 7 dagar att skicka dessa eftersom att jag inte har något körkort" vilket jag tycker är rimligt.
Den 10 Augusti skriver han "fick lämna stället med fälgarna igen för de ville tydligen ha dom en och en. har fixat så de ligger en och en nu så imorgon eller ja, senast måndag är dom iväg:)"
Frågar efter kolli men får inget svar på flera veckor och skyller på att han glömt det i garaget osv osv osv
Den 7 September skriver han "jag har fälgarna hemma igen, idioterna rent ut sagt på bussgods här har inte ens försökt söka på mitt namn på eniro för att få tag på mig.tydligen så måste jag skicka alla hjulen lösa, ett och ett och inte 2 & 2 som jag packade dom. Frågan är hur länge de hade legat där om jag inte åkt dit idag.nu jag har packat om dom men de hinner inte gå iväg förens måndag."
Hmm skrev tidigare att han packat dessa en och en?
Den 3 oktober skriver han "japp de är på g nu , du fick lite extra prylar av värde för att det krånglat med lång lev.tid.
Det har varit mycket strul men jag väljer att inte förklara det eftersom att det ändå bara hade sett ut som bortförklaringar.
Ursäkta mig egentligen vore prisavdrag det enda rimliga"
På g? Har ju redan blivit skickade 2 ggr?
10 Oktober "nu är de på väg..

"
Den 24 oktober skriver han att han ska smsa kollit eftersom ja inte fårr någon avi.... inget sms
Den 2 november skriver jag att ja ska ha kolli eller cash direkt, då hade jag väntat på hjulen i 13 veckor som hade blivit skickade iaf 2 ggr
Den 5 november skriver han ""jag har ett kolli till dig när jag kommer hem igen

" fick inget kolli.... skriver att ja vill ha kolli
Den 9 november "jajamensan. Men jag är mitt i flytten så har bara internet på telefonen.
Det är hos dig på måndag

"
Nu är det den 14 november och jag har väntat i 17 veckor ...... rekomenderar alla till att inte göra affärer med denna karl, skulle skämmas om jag var han.