Page 8 of 25

Posted: 30 Nov 2010, 01:33
by Jonis
Carlsson wrote:Frågan är om vi ska mecka på det nya sprutet med 60-2 trigger istället på Jonis bil läst på något e28 forum att det ska göra gott.
Undrar om jag ska börja med mitt snart?
Det där lät som grekiska :lol:
Men för fan, vi kör på de, måste ju kräma ur så mycke de går eftersom ja e den enda som ska åka non turbo, N/A :wink: haha!

Känns skönt att de börjat gå framåt å lusten börjat krypa på igen!!

Posted: 30 Nov 2010, 12:04
by jeenz
Ja tiden börjar rinna iväg :) ett grenrör för min del sen är det hårdrock på hög nivå ;))

Posted: 30 Nov 2010, 12:48
by jeenz
Efter denna uppdatering så kommer Grefven att göra en uppdatering så hans tråd hamnar överst = )))

Posted: 03 Dec 2010, 17:46
by Carlsson
jeenz wrote:Ja tiden börjar rinna iväg :) ett grenrör för min del sen är det hårdrock på hög nivå ;))
skulle du inte pröva me ett sånt grenrör vi pratade om???

Posted: 03 Dec 2010, 18:19
by maattias
Blir riktigt grymmt detta! :D

Lycka till å keep the good work up! ;)

Snygg växelspaks "knopp" på vinter kälken också ;) ser ut att va från ett hammar skaft va? :lol:
Image


MVH. Mattias

Posted: 03 Dec 2010, 21:48
by jeenz
Tackar så mycket :)
hoppas på mer uppdateringar i helgen, ptja hämtar en m60 på söndag så får se vad som händer med den :P Antingen sälja iväg eller till cup bilen :P
Haha ja de är så styggt :P klart de är hammare som fått ge delar till bmw ;)

Posted: 04 Dec 2010, 03:16
by Jonis
Hahahaha,

325an: alla däck släpper å bilen går på tvären mot ett STORT träd ute på en skogsväg i 60-70 km?!

Jag: jävlar jävlar jävlar.... BETTA!!

Jenz: *håller andan,

325an: jahhh, där i dikeskanten fanns de lite fäste ja, upp på vägen!!

Båda två: ASGARV :lol: :lol: :lol:

Sen va de bara å "HAMMRA" ner en växel å ösa vidare :twisted:

Posted: 04 Dec 2010, 11:20
by jeenz
kungligt!!!!!

Posted: 04 Dec 2010, 12:50
by Krillian
Inte för låta negativ men alla 2orna du fick hade du kunnat slippa om du gick över bilen innan. Late fanskap :wink: Är den lika fin irl som på bilden ?

Posted: 04 Dec 2010, 13:09
by jeenz
Vissa ggr kan man va lat, klantig osv.. rätt smutt att åka in på sbp och besiktiga och få sin arbetsorder, beta av den lite snabbt och sen rulla igenom :D Grenrörspackning läcker men i övrigt så går den riktigt fint maskinellt :P Han kör ju inte långsamt på snö den mannen så får se hur han kommer ta sig på bana till sommarn.. 335an är nog aningens goare att åka brett med me tanke på vilken motor de är och vilket chassi det kommer bli!

Utrustas med Fjäderbensstag, d2 drifting coilovers och specialsvarvs kompletta bussningskit! Hård rock!

Posted: 04 Dec 2010, 13:17
by m_ellisson
jeenz wrote:Vissa ggr kan man va lat, klantig osv.. rätt smutt att åka in på sbp och besiktiga och få sin arbetsorder, beta av den lite snabbt och sen rulla igenom :D Grenrörspackning läcker men i övrigt så går den riktigt fint maskinellt :P Han kör ju inte långsamt på snö den mannen så får se hur han kommer ta sig på bana till sommarn.. 335an är nog aningens goare att åka brett med me tanke på vilken motor de är och vilket chassi det kommer bli!

Utrustas med Fjäderbensstag, d2 drifting coilovers och specialsvarvs kompletta bussningskit! Hård rock!
Blir nog bra dethär :)
Håller med om att det äör bättre att få en arbetsorder, alltid något mer dom ska gnälla på även om man själv inte tycker det är nått fel! mvh

Posted: 04 Dec 2010, 13:37
by Krillian
m_ellisson wrote:
jeenz wrote:Vissa ggr kan man va lat, klantig osv.. rätt smutt att åka in på sbp och besiktiga och få sin arbetsorder, beta av den lite snabbt och sen rulla igenom :D Grenrörspackning läcker men i övrigt så går den riktigt fint maskinellt :P Han kör ju inte långsamt på snö den mannen så får se hur han kommer ta sig på bana till sommarn.. 335an är nog aningens goare att åka brett med me tanke på vilken motor de är och vilket chassi det kommer bli!

Utrustas med Fjäderbensstag, d2 drifting coilovers och specialsvarvs kompletta bussningskit! Hård rock!
Blir nog bra dethär :)
Håller med om att det äör bättre att få en arbetsorder, alltid något mer dom ska gnälla på även om man själv inte tycker det är nått fel! mvh
Haha arbetsorder :lol:

Äh. Min far besiktiga sin bil idag, förvänta mig en del 2or så som damasken fram, avgasvärden (läcker? nånstans), bältet på förarsidan och dörren men nej fan. Far min visar mig blankt papper. sjukt.

En bra att veta och de var damasken vänster fram.
Hjullagert vänster fram är de lite glapp i så ni får byta den samtidigt som damasken nästa år.

Posted: 04 Dec 2010, 22:25
by jeenz
Go dag idag,va och fick fart på jonas gamla e30 m50 isbil som skulle säljas, därefter ut på skogsvägsäventyr.. Ser ännu bättre ut inför sommaren för jonas del om man ser till körningen :) han kan spaka iallafall :D Fort går det och brett ;)

Hård Rock!

Posted: 05 Dec 2010, 00:52
by Jonis
Får tacka för dom värmande å berömande orden jenz :D :oops: :D

Nu gör jag alltid som så att ja kollar över lampor bälten å lite sånt enkelt innan bes, sen åker man bara in å får sig en arbetsorder som sagt!
annars kan man ju fixa hur mycke som helst å ändå få tvåor, ja menar, att locket saknades på släpvagnskontakten e ju inget ja hade tänkt på innan, hade du? :wink:
men varningstriangeln va ju klantigt :oops:

Ja fifan va de har varit mycke rattande dom sista dagarna, ösa industriområde å nu även skogsvägar :twisted:
Tur att 325an e i sån mint condition också :wink:
nä den e vinteredition, repor å bucklor, fast inte dålig alltså!!

MVH

Posted: 05 Dec 2010, 10:57
by Carlsson
var det huvud reläet som spökade på m50in.
hur ser isen ut på hålsjön ligger det mycket snö på eller har det blåst undan?

Posted: 05 Dec 2010, 11:35
by jeenz
Nya hjälmen uthämtad!
Image

Posted: 05 Dec 2010, 11:38
by jeenz
Hmm Janne ha ju mätt var och varannan dag,
De är mellan 15-22cm på olika ställen!
Angående snö så vet jag inte då jag inte vart ner dit!