Min förra motor var en likadan, helt standard och fick ut 521/710 utan någon större ansträngning. Och en viss turbobandit fick ut strax över 600 på en standard M103-maskin.
Jag bygger denna säsongen på Mercedes motsvarighet till M50, en M104, 24 ventilaren som ersatte M103
mbfidde wrote:tror nog att cerveza kan flika in nån siffra som matchar de som skrivits oxå
Ja det kommer en fin siffra snart på bruksäcklet, just nu ligger den runt 510-520hk Deachwerk pumpen gillar det inte alls över 5000rpm utan tappar allt tryck . Den ska bromsas med en pump till i tanken. Att ha i åtanke är att den rullar över 2000mil om året.
Inventor of ANAL GAPING.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
mbfidde wrote:de ser vi framemot Matte, men nån video lär vi aldrig få se väl när du svinar ?
Dom ligger någonstans på äckliga fejjan de därninga filmerna. Ja montering av pump får jag ta och göra imorrn om denna underbara kroppen klarar det efter den elaka infektionen.
Inventor of ANAL GAPING.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk