Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Jo dom är i väldigt bra skick, är lite skavt på förarstolen men det är ytterst lite!!moxi wrote:såg ju ut att vara tookfräscha stolar du fått tag i![]()
Imponerad av att du orkar hålla på fast det tar lång tid med projektet..jag själv hade säkert tappat motivationen o sålt den när det är en pallbocksräcer som stått ett tag.
Blir den klar till sommaren 2013 eller vad e planen??
Lycka till med bygget
M3Crille wrote:Riktigt najs med Vaderstolarna! Även jag hitta en komplett tokfin Vaderinredning i svart skinn som jag muttra i E36an på direkten! Så jävla snygga o sköna så kan sitta o torrköra drömmandes utan att skämmasBlir nog riktigt grymt i din E30!
Vader heter dem finns i många olika kulörer och skin/tyg/mocka! Kommer från m3 e36Falck wrote:Grymma stolar ! Vad är de för några och från vilken bil ?
Yes, jag ringer senare idag Mattias och kollar av vad du har för plan!Pitbull wrote:Det blir snyggt!
Snart ses vi.
Ja den är rättså fin faktiskt!STRANGLED wrote:Sportig fastsättning av t-korset till bromsrören