Page 7 of 28

Posted: 13 Nov 2010, 15:01
by nicke.t
grymt nice.

Posted: 13 Nov 2010, 17:35
by M-techer
Kommer bli sjukt fränt.

Posted: 23 Nov 2010, 20:54
by Jørg1e30
Her kommer noen få bilder fra meg og min e21. lenge siden sist.
Fikk en blikkenslager til og valse kardang tunnel til meg. Mye fordi att det blir best og for og spare tid. så den skal monteres fort.

Image

Fine deler fra trim fabrikken=)

Image

Image

Nå står det dummy motor i biln på ferdige motorfester :D Så når anders nå er ferdig med tigen vår blir det grenrør og innsug her og.

Image

Posted: 23 Nov 2010, 21:42
by erikjakan
En stor fet NORSK tumme upp! :twisted:

Posted: 23 Nov 2010, 21:44
by Jørg1e30
haha! Takk så mye 8)

Posted: 23 Nov 2010, 22:07
by _anders
Nære på ferdig med innsuget, mangler bare dysholderne

Image

Image

Layouten hittil
Image

Posted: 23 Nov 2010, 22:24
by erikjakan
Ja det är ju tur att du inte jobbar fort :D :wink: !

Posted: 23 Nov 2010, 22:26
by Pitbull
Åååååååå, ja vill också ha en 2JZ. :twisted:


Blir skitnice detta!

Posted: 09 Dec 2010, 21:45
by stephanSX
Update ? :D

Posted: 09 Dec 2010, 22:12
by JMK Racing
Faan va fina jobb ni gör grabbar...tummen upp..!!

Hoppas vi ses i sommar ;)

Posted: 14 Dec 2010, 19:30
by stephanSX
I og med at jeg er på bimmers.no også, så kan jeg jo hjelpe til litt med update her :) om det er greit for jaas gutta!

Anders_: 'Har da drevet en del med bilen i det siste, men lite som er verdt å ta bilde av. Har demontert bakstillinga, pussa og lakkert bilen under. Kappa vekk den veggen som baksetet hviler på. Så idag tenkte jeg at jeg skulle slenge inn hovedbøyla til buret, bare for at den ikke skulle ligge å slenge. Det endte med at jeg kom et stykke på vei med buret'

Image
Image
Image

Anders_: 'Tok også noen nye bilder av innsug og grenrør. Litt bedre enn telefonbildene'

Image
Image
Image

Posted: 14 Dec 2010, 19:44
by _anders
Takk for den :lol: Så slapp jeg gjøre det

Posted: 14 Dec 2010, 21:22
by Pitbull
Fasar du alla skarver på ditt grenrör?

Har du lagat kollektorn med pinne?

/ Mvh

Posted: 14 Dec 2010, 21:26
by _anders
Nja, faser de som blir helt tette, men legger de fleste slik at jeg har litt åpning. Var vel litt juksing med pinne på kollektoren ja :wink:

Posted: 14 Dec 2010, 21:26
by Jørg1e30
Har nå bygd om begge fjørbeina, sveisa inn nye topper på fjørtårn runt om, korta inn e28 bakstillinga og avestabredda bilen slik att acs hjula fikk plass. :) Så nå står den med xyz coilovers beregna for e30 runt om og med e28 535 bakstilling.(mye hopkok) :D Nå blir det og sveise ferdig gulv/tunnel og bygge bur. Flytta bilen lengere inn i verkstedet å. litt bedre lys der. Breddinga er ikke ferdig foresten. har igjen og sveise inne i hjulhusa.

Litt bilder da.(mobil bilder med sprukket kamera glass) :?
Ser her att vektfordelinga ikke kommer til og bli helt feil.Motor flytta ca 30cm bak.
Image

Feit over ræva blir den. Passe diskre bredding.
Image

Image
Image
Image

Kjøpte meg ett passelig stort gasspjeld.100mm slangeansluttning :wink:
Image

Ser bildene ble drit. neste gang tar jeg med kameraet.

Posted: 14 Dec 2010, 21:32
by Pitbull
Du får en mkt bättre genombränning om du fasar skarverna, + att du får en svetsfog som håller betydligt bättre.

Och det blir mkt snyggare. 8)

Posted: 14 Dec 2010, 21:35
by _anders
Jeg vet :) som sagt, prøver jeg å få ca 1mm glipe overalt for å få gjennombrenning. Men hender man blir ivrig og punkter ihop et rør bare for å se, så ender man med at den blir permanent :wink: uten perfekte fuger