bromsbänken på elmia
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Ha ha, roande läsning.
De gjorde ju inget annat än just bromsade. Det är väl ett 100% jobb bara man gör det?
Att bromsa bilar som Ivars på rullar är svårt. Man får säkert fast den med spännband, klisterspray på rullarna osv, men det drygt.
Kurvan stämmer ju jättebra med våran tills det antagligen spinner så jag är inte det minsta skeptisk till deras Dyno dynamics resultat.
De gjorde ju inget annat än just bromsade. Det är väl ett 100% jobb bara man gör det?
Att bromsa bilar som Ivars på rullar är svårt. Man får säkert fast den med spännband, klisterspray på rullarna osv, men det drygt.
Kurvan stämmer ju jättebra med våran tills det antagligen spinner så jag är inte det minsta skeptisk till deras Dyno dynamics resultat.
M3:an 2008:
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
Bäckis wrote:Ha ha, roande läsning.
De gjorde ju inget annat än just bromsade. Det är väl ett 100% jobb bara man gör det?
Att bromsa bilar som Ivars på rullar är svårt. Man får säkert fast den med spännband, klisterspray på rullarna osv, men det drygt.
Kurvan stämmer ju jättebra med våran tills det antagligen spinner så jag är inte det minsta skeptisk till deras Dyno dynamics resultat.
det var inte dina inlägg jag skrev om heller bäckis, jag syftade mest på i allmänhet
Inventor of ANAL GAPING.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
- Bmwandreas
- Moderator
- Posts: 10788
- Joined: 20 Nov 2005, 17:49
- Location: Avesta
Föga förvånad, men gött ändå. Jag litar blint på vår bänk.
Last edited by Bäckis on 18 Apr 2009, 21:33, edited 1 time in total.
M3:an 2008:
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
Nej, måttligt. Däremot är jag lagom trött efter att ha fått gå upp när grabben vaknade 6 och sen åkt cross för första gången på ett tag
editerade, men du har ju den fina stavningen din quote....
editerade, men du har ju den fina stavningen din quote....
M3:an 2008:
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
- Bmwandreas
- Moderator
- Posts: 10788
- Joined: 20 Nov 2005, 17:49
- Location: Avesta
- Bmwandreas
- Moderator
- Posts: 10788
- Joined: 20 Nov 2005, 17:49
- Location: Avesta
Nobbe wrote:Säker på att dom inte håller på och räknar om till motoreffekt som alla andra kuk-huven?
Nope, hjulhäst.
M3:an 2008:
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
- Bmwandreas
- Moderator
- Posts: 10788
- Joined: 20 Nov 2005, 17:49
- Location: Avesta
Ska man eller
Känns som det bara är jag som skulle göra det, men om jag hade bromsat en bil hos er och en sväng hos en annan firma hade jag uppgivit den lägre effekten, och definitivt inte suttit hemma med Windows Kalkylator å hålla på å räkna om till motor, bara för att få högre siffror å skriva ut på Facebook.
Känns som det bara är jag som skulle göra det, men om jag hade bromsat en bil hos er och en sväng hos en annan firma hade jag uppgivit den lägre effekten, och definitivt inte suttit hemma med Windows Kalkylator å hålla på å räkna om till motor, bara för att få högre siffror å skriva ut på Facebook.
- Bmwandreas
- Moderator
- Posts: 10788
- Joined: 20 Nov 2005, 17:49
- Location: Avesta