Info om Säljare/Köpare
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
köpare: jag
säljare: Beemari
Använde internetgiro, när spridarna kom fram visade det sig att det var spridare från en 535:a eller liknande, det kunde inte han veta eftersom han köpe dom i godtro, men lite synd på frakt och allt krångel.
betyg: 2/3
Hämtade dom i karlstad och betalade kontant, testade senare spridarna i en testmasikn och alla höll måtten!
betyg 3/3
säljare: Beemari
Använde internetgiro, när spridarna kom fram visade det sig att det var spridare från en 535:a eller liknande, det kunde inte han veta eftersom han köpe dom i godtro, men lite synd på frakt och allt krångel.
betyg: 2/3
Hämtade dom i karlstad och betalade kontant, testade senare spridarna i en testmasikn och alla höll måtten!
betyg 3/3
David Levin
0736807188
Örebro
e23 725 TDS
e24 635i
e36 323i (s50)
0736807188
Örebro
e23 725 TDS
e24 635i
e36 323i (s50)
- Christian.N
ecm_z28 wrote:jo och den där Sammy (bullen) han är ju värdelös att ha och göra med..
..fixade rabatt på frakten och grejerna kom på 2dagar..
helt klart någon jag kan göra mer affärer med.. 5/5
Mvh Björne
Kan inte göra annat än att instämma!!
Satte in en liten förskottsbetalning och han höll grejerna åt mig tills löningen kom.
Klockren snubbe
Edit: Kan inte nån admin klistra denna tråd så man kan söka på ett nyckelord och person och se om denna finns med här i innan en affär om man är osäker? Nyckelordet kan vara t.ex wert-y eller nåt som inte används så ofta..
Enköping, 073-3104393
Christian.N wrote:ecm_z28 wrote:jo och den där Sammy (bullen) han är ju värdelös att ha och göra med..
..fixade rabatt på frakten och grejerna kom på 2dagar..
helt klart någon jag kan göra mer affärer med.. 5/5
Mvh Björne
Kan inte göra annat än att instämma!!
Satte in en liten förskottsbetalning och han höll grejerna åt mig tills löningen kom.
Klockren snubbe
Edit: Kan inte nån admin klistra denna tråd så man kan söka på ett nyckelord och person och se om denna finns med här i innan en affär om man är osäker? Nyckelordet kan vara t.ex wert-y eller nåt som inte används så ofta..
satte in en handpenning jag med och han hölt grejerna tills nästa lön kom.. som sagt han håller vad han lovar.
Mvh
Björn Strömberg
lindblad wrote:lenin wrote:På tal om "turbo4fun". Nån som känner till han? Han hade en dragkrok men som tur väl var så blev de ingen affär för han svarade aldrig.
hehe, ställ dig i kö. flera som vill ha tag på den karln =). Nåja, ingen mer pajkastning i denhär tråden
Jepp. Handla grenrør och spridare från han. Betalte på förskott :/
köpare: jag
säljare: plato
skulle köpa ställbara hylsor med fjädrar till e30 bak på rejsa (han finns även reggad här). förskottsbetalade och satte in pengarna på hans konto och va noga med att säga att jag hade bråttom med grejerna.
fick vänta två veckor innan han skickade prylarna, men dom kom fram till slut efter många pm fram och tillbaka.
visade sig då att han glömt skicka med justeringsverktyget. har väntat tre månader på justeringsverktyget nu utan att han skickat det. fick pm för två veckor sedan där han bad om ursäkt och skulle skicka med ett nav som jag behövde gratis för att jag väntat så länge. tror ni nåt har dykt upp? NEJ!!!
hur svårt är det att få iväg nåt som får plats i ett kuvert???
betyg: 0,5/3
säljare: plato
skulle köpa ställbara hylsor med fjädrar till e30 bak på rejsa (han finns även reggad här). förskottsbetalade och satte in pengarna på hans konto och va noga med att säga att jag hade bråttom med grejerna.
fick vänta två veckor innan han skickade prylarna, men dom kom fram till slut efter många pm fram och tillbaka.
visade sig då att han glömt skicka med justeringsverktyget. har väntat tre månader på justeringsverktyget nu utan att han skickat det. fick pm för två veckor sedan där han bad om ursäkt och skulle skicka med ett nav som jag behövde gratis för att jag väntat så länge. tror ni nåt har dykt upp? NEJ!!!
hur svårt är det att få iväg nåt som får plats i ett kuvert???
betyg: 0,5/3
The Lower Class
vissa är oerhört slappa. jag är tvärt om. jag blir fan nervös om jag inte kommer iväg bums. ibland kan det va som så att man sitter med barn och utan bil osv och jag kan fan inte tänka på något annat an att få iväg grejorna.
man vet själv hur stimmig man kan bli när man betalat någon och det inte dyker upp.
man vet själv hur stimmig man kan bli när man betalat någon och det inte dyker upp.
Köpare:Jag
Säljare:Wärniss
köpte en e30 diff av Wärniss via ppf forumet
affären gick klock rent han möte upp mej längsvägen som han lovade och killen var mycket trevlig att snacka med!
rekomendera att gjöra affärer med honom 3/3
mvh
Säljare:Wärniss
köpte en e30 diff av Wärniss via ppf forumet
affären gick klock rent han möte upp mej längsvägen som han lovade och killen var mycket trevlig att snacka med!
rekomendera att gjöra affärer med honom 3/3
mvh
Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Klistrar tråden nu så den blir lätt att hitta.
Denna tråd är en sak som underlättar för köpare och säljare i sina begagnataffärer men det blir ju som vi tidigare sagt aldrig idiotsäkert att handla begagnat av en okänd människa.
Skriv era erfarenheter med en tanke bakom, häng inte ut någon för att fraktbolaget eller liknande strulade till det. Se till att ha grund bakom åsikterna.
Sedan skippar vi all OT i denna tråden så den håller sig ren, blir så mycket lättare att hitta det man söker.
Mvh Mathias
Denna tråd är en sak som underlättar för köpare och säljare i sina begagnataffärer men det blir ju som vi tidigare sagt aldrig idiotsäkert att handla begagnat av en okänd människa.
Skriv era erfarenheter med en tanke bakom, häng inte ut någon för att fraktbolaget eller liknande strulade till det. Se till att ha grund bakom åsikterna.
Sedan skippar vi all OT i denna tråden så den håller sig ren, blir så mycket lättare att hitta det man söker.
Mvh Mathias
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
Har köpt av: dgyldmark (turbo), Pitbull (avgasflänsar), johankihl (E30 uniball bakvagnsjusterkit), RafkoM3 (spridare), bmw_patrik (soppapump) + säkert nån till
Betalade förskott, väntade 1-1½ vecka och grejerna dök upp. Kanon säljare som alla orkade bemöda sig med att skicka till Finland!
Betalade förskott, väntade 1-1½ vecka och grejerna dök upp. Kanon säljare som alla orkade bemöda sig med att skicka till Finland!
Henrik Back
- Micke johansson
Gör en lista med "certifierade" säljare där man först måste anmäla sig till dig för att få vara med och sälja?
Mikael Johansson
070-3559859
k1k1_@hotmail.com
E30: 327 9.86/227kmh 18år
E30: 325 Mtech2 + M50turbo
S4: Audi 20v - 1000whp
070-3559859
k1k1_@hotmail.com
E30: 327 9.86/227kmh 18år
E30: 325 Mtech2 + M50turbo
S4: Audi 20v - 1000whp