vet faktiskt inte om de är grövre. den största anledningen till att jag vill byta diff är att det är 3.36 utväxling o då har jag en toppfart över 330kmh . o en sak är jag säker på. jag skulle inte vlija sitta i den bilen i 330km!
efter mycket strul med bla skrotad låda mm mm så börjar man se ljuset i tunneln iaf
nu är det mest småpul kvar,rensa o dra nya soppaledningar o sådant små pill
Hoppas man ha bättre tur den här gången
ska bli gott att bli klar så man kan koncentrera sej på den något seriösare busbilen. ska bli nice o se hur fälgarna blir o sedan börja med lite lack jobb
Ja skönt med den röda klar så du har en reserv för säsongen
För den svarta måste få sig en omgång nu, fälgarna kommer ju bli PORR!! Ja lite lackjobb låter super
behöver hjälp med vemset. Dealade till mej en turnkey motor. motorn är körd. den enda som inte följde med var tändningen så jag kör med msd som jag hade tidigare. den vill inte ge gnista alls när man kör på starten. triggar man msd:n så blir det en fin gnista så felet borde ju ligga i vemset men vad????
Blir tokig snart
då var gnistan fixad men när man skulle prova o starta så upptäcker man nästa problem, soppapumparna jag fick med låter som en mjölkvarn o lagergnissel så det skär i öronen . blir att prova med en ny 044 ist
då har oturen slagit till igen. skulle starta upp den igår. det small till o började brinna på och under motorn. sprang o hämtade brandsläckaren o fick handtaget i näven. fick släcka med handen o en tröja. handen blev ganska brännd så det lär nog inte bli allt för mycket garagetid på ett tag men jag tror bilen klarade sej bra iaf