Hade inte tagit budet om det inte varit så mkt pengar och att bilen jag fick hade:
Våra AVO coilover bak
FK Königsport fram
PPF big brake kit
PPF kränghämmarkit
Skottsäker bakvagn med nyrenoverad diff
Powerflex överallt utom silentblock som är delrin
Sveakardan
Komplett bränslesystem
Alltså, det enda som är att göra är att göra klart motorn som är halvfärdig och lyfta i den samt få på färg utvändigt, något som min superlackerare lovat lösa.
Tror det kan bli en kul gatbil och lackad i min rätta färg, BMW Stahlgrau. Kommer väl inte bli snabbare än hög 10 bil då det blir en SC62:a. Man borde kunna köra 600rwhp.
SoreuQ wrote:Tråkigt att du sålde sveriges fetaste m3a
Får hoppas du bygger något riktigt snabbt av touringen då
Det var inte lätt.
Är väldigt fäst vid bilen, men jag har alltid gillat pengar och fick ett bud som jag inte kan motstå.
Touringen blir snabb och snygg, men inte LIKA snabb eller lika snygg. Blir den S14 maskin jag var i full färd med att bygga till den sjukt anonyme köparen i år, men till nästa år bygger jag nog en 3 liters M50 och säljer S14 eller sätter den i en dragracebil.
grattis brukar man bara säga när man fått nåt , jag fick tyvärr inte denna men en m3e30 som inte skäms för mycket om man parkerar bredvid någon annan m3e30 i kanske hela skandinavien har varit på önskelistan sen jag var 16 år. kände att det var dags att ta sig råd. speciellt efter att man sett den live.
Magnaten wrote:är det nu jag ska berätta att den där bilen är ett ramsnett krocklik som bara e penselrenoverad
Ha ha ha, ja, gör det.
Bilen är in i minsta detalj som jag vill ha en M3 E30, och sen är en M3 E30 världens mest speciella bil i min värld.
Beslutet var svårt och det känns inte speciellt bra men som Bumper sa: Du kan bygga en ny när du vill, det är bara en bil.
Finns inga M3 att köpa i Sverige eller England just nu. En i Sverige för 175 och en SE i England för 180. Dessa kommer bara bli dyrare så oavsett va jag fått för den så fattar väl vem som helst att det var bra NU, men kanske inte om 5år.
Efterssom alla vet nu, så kan jag unna mig att gratta Bullen. Mkt pengar men du får valuta för dem och det är en livsinvestering.