ang. m10b18
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- -creative-
ang. m10b18
Hej är det någon som vet ungefär hur många hk en m10b18 klarar. tänkte göra lite budget trimning, men skulle vilja ha så mycket som möjligt orginal. Har inte direkt mycket pengar att ösa över projektet. Eftersom jag fixar rost och allmänt snyggar upp bilen..
-=320 E21=-
- -creative-
Markus Jonsson
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- -creative-
- -creative-
här är ett bra snik recept som räcker bra till 350hk:
MegaSquirt
550cc spridare
eget insug och plenum
eget grenrör
lastbilturbo eller dylikt
PPF M10 turbokam
Mahle VW-kolvar från Dalhems
PPF dumpventil
Jag har säkert glömt ett som annat men i stort sett iaf.! Blir inte någon dyr historia heller! Hade tänkt köra med det konceptet jag men det har blivit ändrade planer....
MegaSquirt
550cc spridare
eget insug och plenum
eget grenrör
lastbilturbo eller dylikt
PPF M10 turbokam
Mahle VW-kolvar från Dalhems
PPF dumpventil
Jag har säkert glömt ett som annat men i stort sett iaf.! Blir inte någon dyr historia heller! Hade tänkt köra med det konceptet jag men det har blivit ändrade planer....
Henrik Back
- -creative-
ok. tack för infon Henka men ja vet inte om ja ska sikta så högt men. Men kanske om det lämnar mycket pengar efter allt annat på bilen är fixat så kanske Föresten vad är det för 320 du har e de 4 an eller 6 i?? och vad har du för planer på e21 an??
Om någon ser något som fattas i henkas "recept" så kan ni ju fylla i..
Om någon ser något som fattas i henkas "recept" så kan ni ju fylla i..
-=320 E21=-