som ja förstått så e ni turbo tokiga på denna sida:)
men ja undrar vad ni tror eller tycker o kompressor istället? ja har en m3 e36 som ja funderar på o kompressor mata då de e smidigare vid besiktning o så då man barta kan hänga av remmen i princip o bara köra in istället för o plocka i o ur turbo installationen varje år.
vad tror ni??
mvh gabbe
overboost
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
- Posts: 52
- Joined: 15 Jul 2007, 18:11
overboost
Idrott luktar svett/Sport luktar bensin!!!
-
- Posts: 52
- Joined: 15 Jul 2007, 18:11
daytona m3 gabbe wrote:bara att yrka på att den sitter där för utställningsbruk:) dom kan ju inget säga då den ej fungerar
då kan du ju lika gjärna wg vara öppen hela tiden och säga att det är för utställning det med
tror dom skiter i vilket om dom ser att något är ändrad!
det får man inte göra aja baja
-
- Posts: 52
- Joined: 15 Jul 2007, 18:11
-
- Posts: 534
- Joined: 09 Dec 2006, 01:26
- Location: Grängesberg
Mindre än orginal effekt.
60-80k brukar det ligga på för M3.
60-80k brukar det ligga på för M3.
Thorbjörn Nilsson
ILiveToRide@gmail.com
ILiveToRide@gmail.com
-
- Posts: 534
- Joined: 09 Dec 2006, 01:26
- Location: Grängesberg
Shit, jag trodde det var trådskaparen som frågade
Jag menade att det inte var något allternativ för honom.
Jag menade att det inte var något allternativ för honom.
Thorbjörn Nilsson
ILiveToRide@gmail.com
ILiveToRide@gmail.com
-
- Posts: 52
- Joined: 15 Jul 2007, 18:11
-
- Posts: 534
- Joined: 09 Dec 2006, 01:26
- Location: Grängesberg
Den kompressorn klarar knappt att leverera luft ens till en orginal M3:a. Skulle inte ge någon effektökning.
Thorbjörn Nilsson
ILiveToRide@gmail.com
ILiveToRide@gmail.com