Fick en liten åktur i Bengts fina bil... ja ne jahopp, ne... dags å lämna min bil till sten och metall,,, kanske passar bättre som köksbord!
Det säger nog allt, haha den går aset!
gille wrote:Fick en liten åktur i Bengts fina bil... ja ne jahopp, ne... dags å lämna min bil till sten och metall,,, kanske passar bättre som köksbord! Det säger nog allt, haha den går aset!
Synd bara att Bengt blir ifrån åkt nu när vi startat upp monstret
gille wrote:Fick en liten åktur i Bengts fina bil... ja ne jahopp, ne... dags å lämna min bil till sten och metall,,, kanske passar bättre som köksbord! Det säger nog allt, haha den går aset!
Vad har du för spec på motorn i monstret?
hmm.. han har allt i den kan väl lättast säga.. 2 olika turbos iaf.. gatagget blir en PT76 med samma spec som Bengt.. Sen kommer en större för race.
Tysken wrote:Bäckis menade nog virrvarret och skarvhylsorna på kablarna
Dels det och dels att det är lite fel vinklar för att få ihop slangarna snyggt med 3-korset, men det fungerar och sitter i reservhjulsbaljan så jag antar att det duger.
Dels det och dels att det är lite fel vinklar för att få ihop slangarna snyggt med 3-korset, men det fungerar och sitter i reservhjulsbaljan så jag antar att det duger.[/quote]
BC wrote:Dels det och dels att det är lite fel vinklar för att få ihop slangarna snyggt med 3-korset, men det fungerar och sitter i reservhjulsbaljan så jag antar att det duger.