blev 2 kassa repor på söndagen . andra bil ut på morgonen halt som fan då d fortfarande var fuktigt i backen så d tok burnade 3an ut sen for tryckröret av. sista repan ville inte 2an i riktigt sen var turbon så slut så d var bara att glida i mål. nu väntar jag bara på pris från turbosevice vad d kostar o laga min fin turbo sen blir d gasa igen.
motorn gick inte in i surge vid bromsningen utan d var gnist släckning som orsakade problemen.
Det va ju tråkigt att det va sånt skitväder att det inte blev nån körning på lördagen, man hade ju förhoppning att få se nån bra repa på din bil, men bilen din lät mysigt elakt iaf, det lilla jag hörde den puttra tebax från upplineningen!!
E30 318is Isbilen 12.44/181km best topspeed 181km såld!!
E30 320 Silvermissilen 10.36/239km best topspeed 241km såld!!
nu är fin turbon ny donad o monterad. kändes väldigt fin nu! blev liksom ett helt annat ryt nu! nu väntar jag bara på att ärtan ska ha tid o bromsa o mappa lite igen så får vi se om vi når målet!
Vad har ni räknat för procentsats?
Utgår från att dessa siffror är med den moddade hx50:in?
Vid vilket laddtryck?
slutligen, grattis till fin effekt
//Flaxis
Flaxis wrote:Vad har ni räknat för procentsats? Utgår från att dessa siffror är med den moddade hx50:in? Vid vilket laddtryck? slutligen, grattis till fin effekt //Flaxis
14%
Det är med den moddade hx50:in , den funkar finemang!
Laddtrycket ligger mellan 1.6-2.25 bar.
Sjukt mycket effekt ur M20, men frågan är vad som går sönder först?