tobbe tlrecond wrote:Jag säger bara fyfan vad det går. var ute en sväng nu o testade jävlar vad det kastade for kors o tvärs hoppas det blir bättre när hjulen är justerade
händer det nåt i Nyköpning
Att axlarna ska gå sönder tror jag inte o knutarna är helt nya. går dom sönder köper jag bara större
Det är ju race var och varannan helg, 2st olika cuper som körs,
raggarcupen (nsro) och tryck och pys cupen.
mvh
Niclas
Anders Elenius wrote:Härligt med så här mycket mos ur m20... Grattis!
Undrar vad som ger efter först i en sån här extrem m20? Sitter det smidd vevaxel i denna, alltså turbo dieselns eller?
det sitter en smidd vev i cp kolvar verdistakar
billet vippor stödgördel pyramidringar det är inte sparat på nåt i denna motor,allt är helt nytt ventilstyrningar/tätningar mm mm
tobbe tlrecond wrote:Jag säger bara fyfan vad det går. var ute en sväng nu o testade jävlar vad det kastade for kors o tvärs hoppas det blir bättre när hjulen är justerade
händer det nåt i Nyköpning
Att axlarna ska gå sönder tror jag inte o knutarna är helt nya. går dom sönder köper jag bara större
Det är ju race var och varannan helg, 2st olika cuper som körs, raggarcupen (nsro) och tryck och pys cupen. mvh Niclas
Där serman jag har ingen koll.men jag är rätt sugen på att komma
tobbe tlrecond wrote:Nu har jag köpt 3 liter Lack så nu finns det lite att göra har försökt lägga upp film från bromsningen men det funkar inge bra.hur fan gör man
ska försöka skruva ner fjäderbenen imorgon igen o flytta fjädrarna lite till.
sänd den på min mail så laddar jag upp den....faiduudie@hotmail.com eller på msn
Det var vad som brukade gå åt till en hel bil!
fan jag vet inte! tyckte det lät lagom.kan vara bra att ha en skvätt extra!ifall man sladdar in i nåt o måste bättra
och så börjar det bli svårt att få tag på 2k färg. snart finns det väl bara vattenspädbara färger
Det var vad som brukade gå åt till en hel bil! fan jag vet inte! tyckte det lät lagom.kan vara bra att ha en skvätt extra!ifall man sladdar in i nåt o måste bättra
och så börjar det bli svårt att få tag på 2k färg. snart finns det väl bara vattenspädbara färger
det är inte jag som ritat på rakan innan Trosa.
Ja de kalrt.. kör du invändigt å allting kanske de kan gå åt 3 liter..
Måste säga att du haft tur som fått tag i 2k färg.. Trode de va borta helt och hållet!