Supraturbo wrote:Okej det var ju lite konstigt att bilen först lovades vara klar till valborg och sen har det bara förskjutit efter det.. Att saker strular kan man ta, men flera månader?!
Känner att jag nog får vända mig till en annan firma till mitt bygge, som kan hålla sina leverans tider lite bättre och meddela kund om något annat inträffar.
Hej måste bara säga att jag har en helt annan uppfattning om grabbarna på ppf ! än vad du verkar o ha ! har alltid gått smidigt med allt jag köppt och har alltid ställt upp och svara på antingen telefon eller pm med alla dumma frågor man tjatar om
så kan bara säga att dom är verkligen kanon
enda minuset skulle väll vara att plånboken min blir bara tunnare o tunnare men det har den alltid varit ändå
mvh robban
Jag kan bara hålla med föregående talare. Jag har aldrig haft några problem med PPF och de har hittills skött alla leveranser prickfritt.
Ang bilbygget, skit händer, men det verkar ju inte vara PPF som klantat sig.
Fortsätt i samma anda PPF Turboladdade S50-motorer är alltid lika kul att läsa om
Såg en M3 kardan inlindad med PPF tejp hos svea i tisdags när jag hämtade min egen..
Kan den vara tänkt till denna tro..?
När jag lämnade den för några veckor sen såg jag ett riktigt konstverk med PPF tejp på oxå, kan det ha vart ärtans som skulle va till supra lådan?? Hehe va många olika rör dimensioner på den..
Mvh Stefan
Äger en 10 sek e36:a =) Bästa et: 10.27@239.4
830whp & 906nm
Motor effekt
Ca: 932hk & 1015nm www.insanity.se
Menade inte att tala illa om PPF då dom är väldigt duktiga på det dom gör.. Undrade bara vad det är som dragit ut på tiden, inget mer med det.
Men men..
Nu släpper jag iaf diskutionen om dom och hoppas att allt går som det ska med Bengans bil.. Ska bli kul och se den när den är klar.
Sen vet jag precis vad det handlar om att bygga bil då jag hållt på i 3 år, därför jag vet hur det känns att vänta på delar som aldrig dyker upp osv.. Aldrig kul tyvärr och lika irriterad blir man varje gång.