tjena 344.. har du någe bra knep att få lös muttern till drivaxlarn fram?=) lyckas fan inte ens med mutterknackare å grejer.. måste få lös den skiten innan jag kan börja ta lös dämparna åt dig =)
Zwofurti wrote:tjena 344.. har du någe bra knep att få lös muttern till drivaxlarn fram?=) lyckas fan inte ens med mutterknackare å grejer.. måste få lös den skiten innan jag kan börja ta lös dämparna åt dig =)
Haha hade ett helvete me dom slutade med att jag skar
sönder muttern med vinkel slip Så ha så kul
Mvh..
E30 325ixtt håller på o bli förförd av stygga KKK27an, som nu blir brädad av grymma gt42an...
Dax för lite uppdatering här.
Har hämtat bilen från Dan som har byggt
MS till mej.. Så de är mapning kvar nu. men
måste byta koppling innan den slirar vist
Har rivigt ner lådan i dag o de var ju ett litet
snabb jobb
Så i mån åker 618 tryckisen o 6 puckade cintern
dit
Mvh..
E30 325ixtt håller på o bli förförd av stygga KKK27an, som nu blir brädad av grymma gt42an...
Jasså du skiter med i emmaboda eller? ja fick mina stakar idag så ja smäller ihop min motor istället för att stå i regnet.. kommer bort på några kaffe om du som sagt skiter i emmaboda
BMW 528 Touring -98 ///M
BMW 523 Touring -01 Barnvagn, Härlig fru,Hund
BMW 325 Touring -90 M50B25,sc61 1.8bar,Vems Adde Söderström Johannishus 0768802286
KöökeN RacinG!
Creds till
Fritte Sandkvist
Piltan
Dan gyldmark
B00ST wrote:Jasså du skiter med i emmaboda eller? ja fick mina stakar idag så ja smäller ihop min motor istället för att stå i regnet.. kommer bort på några kaffe om du som sagt skiter i emmaboda
Jo de blir nog så, du är välkommen bort i gruvan
Ha de gott..
Då sitter lådan på sin plats.. den vägde kan jag sej
Då ska jag laga några rosthål i mån sen bär de av till
Dan för sista på sprutet o mapning
Köpte mej ett par ställbara gula koni till i bak me så nu
ska de väl gå o svänga..
Här är en bild på mej o polaren han till vänster
i dom sjukt snygga stekar glasen är jag
Mvh..