Holset HX50 nytt
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
- Butchermardin
Holset HX50 nytt
Jag säljer nu mitt helt oanvända Holset HX50 med avgashus 16 (det minsta)! Detta säljes pga att jag beställt raceaggregat!
Jag har dock svetsat på en 90´ 60mm böj på kompressorkåpan, men skulle inte detta passa på din bil är det mycket enkelt att modifiera!
Priset jag hade tänkt mig är 6000:- och är inte förhandlingsbart! Vid snabb affär ingår dock rostfri downpipefläns till ett värde utav 150:-
tel nr. 0706119171
Kom och köp!
Jag har dock svetsat på en 90´ 60mm böj på kompressorkåpan, men skulle inte detta passa på din bil är det mycket enkelt att modifiera!
Priset jag hade tänkt mig är 6000:- och är inte förhandlingsbart! Vid snabb affär ingår dock rostfri downpipefläns till ett värde utav 150:-
tel nr. 0706119171
Kom och köp!
Mvh Martin Söderlind
- Butchermardin
- Butchermardin
PaparaZZi wrote:kanske om man skulle sätta den på en stor lastbil!på tex.fh12_460
Eller så kanske man sätter den på en BMW maskin, dom är inte svår spoolade dessa agg. Har du fint grenrör, bra wg så puttar man igång dom skratt retande lätt. Och med trevlig kamaxel, ptja då blir det som att köra lokomotiv.
peppe wrote:PaparaZZi wrote:kanske om man skulle sätta den på en stor lastbil!på tex.fh12_460
Eller så kanske man sätter den på en BMW maskin, dom är inte svår spoolade dessa agg. Har du fint grenrör, bra wg så puttar man igång dom skratt retande lätt. Och med trevlig kamaxel, ptja då blir det som att köra lokomotiv.
Beviserligen behövs inte så väst bra grenrör heller..hehe.
- Butchermardin
PaparaZZi wrote:kanske om man skulle sätta den på en stor lastbil!på tex.fh12_460
På vilket sätt skulle ett sånt där inlägg hjälpa mig att få sålt min turbo, nä
har du inget konstruktivt att bidra med i min annons så kan du lika gärna skita i att skriva här!
Detta ÄR ett utav de bättre aggregaten till m20 om man vill plocka mycket effekt men kanske inte har råd med rejsturbo! Enligt vad jag förstått så har man fullt laddtryck innan 4k rpm och den klarar som sagt 700kusar!
Mellandags rea
5000:-
Detta är min absolut sista sänkning, annars får jag väl behålla den som prydnad i hyllan eller något!
Mvh Martin Söderlind
Nobbe wrote:peppe wrote:PaparaZZi wrote:kanske om man skulle sätta den på en stor lastbil!på tex.fh12_460
Beviserligen behövs inte så väst bra grenrör heller..hehe.
För den optimala spoolupen, behöver man inte grenrör då?
Bultar man alltså turbon direkt på mot toppen då ?
- Butchermardin
- Butchermardin
-
- Butchermardin