birro wrote:fyfan va läckert! är det Azev A fälgar också? vilken storlek och vad fick du ge för dem isf? mvh
tackar....uppskattar kommentaren postivit/eller nåt man kan ändra....framfälgarna är 8" och bak 9" .....jag köpt dom av återfösälfarna i finland men om du går in på azevs hemsida så kan du kolla där var det finns återf. i sverige....jag kvaddade 1 fälg bak så 400€ (3700kr/st) :/
johankihl wrote:Ser riktigt bra ut. Städat och snyggt. Men lagerdelen på turbon ska inte var vriden sådär va?
Var det du som körde med PG i denna? Är lite nyfiken på vad du kör för turbin och hur det har fungerat hittills? Hur mycket effekt har du kört med ungefär?
tackar och bockar joo det var jag som körde pg i denna...nu minns jaga inte stallspeed på turbinen men det var vel en 11" om jag inte minns fel....och det har fungerat utmätkt måste jag säga....prövade min transbraken nåog len i sommar ska den användas....varför kan man inte ha lagerdelen sådär...domdär slangarna som är det är ju för vattnet...det skulle jag vilja ha ett väldig fin förklaring för
johankihl wrote:Ser riktigt bra ut. Städat och snyggt. Men lagerdelen på turbon ska inte var vriden sådär va?
Var det du som körde med PG i denna? Är lite nyfiken på vad du kör för turbin och hur det har fungerat hittills? Hur mycket effekt har du kört med ungefär?
tackar och bockar joo det var jag som körde pg i denna...nu minns jaga inte stallspeed på turbinen men det var vel en 11" om jag inte minns fel....och det har fungerat utmätkt måste jag säga....prövade min transbraken nåog len i sommar ska den användas....varför kan man inte ha lagerdelen sådär? det skulle jag vilja ha ett väldigtd intressant svar på ...domdär slangarna som är det är ju för vattnet...
jag har jag flyttat om lite i kupen med dis-4 boxen och tänkte starta den men det blev nå fel på pumpen som är i tanken....men imorgon så ska vi se med bara downpipe
AndreasT wrote:Vart har du monterat Dis-4 boxen, vet inte riktig vart jag skall placera min. Får nämnligen inte plats vid facket.
Jag antar han syftar på att inlopp/utlopp för oljan ej får luta mer än ca 10-15grader har jag för mig.
han såg nog fel slangar om han trodde dom svarta var för oljan
först hade jag ju dis 4:an i motorrummet men nu blir det bakom handsfacket på något sätt...där runt om kring...ska se bara hur hur man får skiten att passa