Chrille wrote:Jäklar, här går det undan...
Tänk om man,höll samma takt som dig!
Jo man får ju passa på när man har
ångan uppe
Och i dag är de svin fint väder här nere
på södern.. Så man blir ju lite sugen o
få klart bilen..
Mvh..
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Chrille wrote:Jäklar, här går det undan...
Tänk om man,höll samma takt som dig!
erik@e30 wrote:Tja!
Hur mycke längre fram sitter motorkudden(höger) än orginal på din me ix linan?
Jag behöver lite mer plats där nere! tror du de skulle gå om man ändrade infästningen på framvagnsbalken några cm?
Som sagt! Härligt Tempo!!!
B00ST wrote:Snart dags för "rätt" kåpa snart med =) ja du är fan klar känns som man är år efter för tillfället.. seså iväg med bilfan nu så jag blir som en fågel i min bil =)
Svintoleffe wrote:Det är ju näsatn så man får stå fräs när man ser hur pass bra din bil blir ju.
Ms skulle man haft på bruksbilen med, men jag tror inte man tjänar så mycket på det så det får vänta
men detta blir oerhört snyggt
har du väagrna förbi gävle i somamr då skulle du kunna få en salnt om man fick åka med
BRUZZE wrote:hejsan.
missat denna tråd !
ser ju kul ut, lite realistiskt är den också, inte som alla nadra dunder byggen me smidda grejer för en hel förmögenhet=)
va blir det för lacka på den, kanske du har skrivit men ja har bara skummat igenom?
blir det köra orginal drivlina tills det rasar eller?
sen hur gör alla me spjället som verken e 2.5 el 3" slangen du har på där e det ngt mellan ting eller är det 3 ".
jobba på me det sista nu
B00ST wrote:jasså du ska in på hotell gripen eller =)
fan börjar bli många ringar utanför verkstan nu =) 3910 letade visst efter en silvrig E36a idag
ses i morgon.
Adhd
Svempa wrote::twisted:
Hallå gosse, får du något gjort?
Du får öka lite så att vi kan dra igång med 02t projekten...
Hoppas du har de gött.
Hörs Svempa.