imoron men dom hade lagat sönder ena plastskenan som kedjan från veven glider på vid moottorihiomo så jag måste fara efter ny imorgon om finns....så motorn blir ihopplockad imorogon då bara jag får dendär delen
Hur är det nuförtiden vid moottorihiomo när det har kommit ny ägare... har priserna gått upp? Hörde bara lite rykte...
Ser bra ut, måste vart riktigt jobbigt att bygga det grenröret med org lutning?
Varför så mycket böjar på grenöret är det p.g.a platsbrist eller för att få lika längd på rören?
Ser riktigt bra ut. Städat och snyggt. Men lagerdelen på turbon ska inte var vriden sådär va?
Var det du som körde med PG i denna? Är lite nyfiken på vad du kör för turbin och hur det har fungerat hittills? Hur mycket effekt har du kört med ungefär?
johankihl wrote:Ser riktigt bra ut. Städat och snyggt. Men lagerdelen på turbon ska inte var vriden sådär va?
Var det du som körde med PG i denna? Är lite nyfiken på vad du kör för turbin och hur det har fungerat hittills? Hur mycket effekt har du kört med ungefär?
tackar och bockar joo det var jag som körde pg i denna...nu minns jaga inte stallspeed på turbinen men det var vel en 11" om jag inte minns fel....och det har fungerat utmätkt måste jag säga....prövade min transbraken nåog len i sommar ska den användas....varför kan man inte ha lagerdelen sådär...domdär slangarna som är det är ju för vattnet