Har ni för nå andra roliga leksaker än bimmers..
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Overcharged
Arctic Cat F7 EFI -03 borrad till 800cc och allt därtill. Saknas på listan gör Öhlins runtom, C&A-skidor, flyscreen, crosshuv, fullportning, singelpipa, en massa detaljer och nytt färgtema. Utöver det har den allt jag önskar, så fort USA-paketet anlänt i nästa vecka och jag sytt ihop dynan (som blir 12cm högre)
camata wrote:Arctic Cat F7 EFI -03 borrad till 800cc och allt därtill. Saknas på listan gör Öhlins runtom, C&A-skidor, flyscreen, crosshuv, fullportning, singelpipa, en massa detaljer och nytt färgtema. Utöver det har den allt jag önskar, så fort USA-paketet anlänt i nästa vecka och jag sytt ihop dynan (som blir 12cm högre)
när ska du kasta ihop bimmern då?
Synthetic wrote:camata wrote:Arctic Cat F7 EFI -03 borrad till 800cc och allt därtill. Saknas på listan gör Öhlins runtom, C&A-skidor, flyscreen, crosshuv, fullportning, singelpipa, en massa detaljer och nytt färgtema. Utöver det har den allt jag önskar, så fort USA-paketet anlänt i nästa vecka och jag sytt ihop dynan (som blir 12cm högre)
när ska du kasta ihop bimmern då?
BMW M535i -87, avstannat projekt
=)
Nja,nja. Ser om jag kommer in på Vattenfalls Ung Entreprenör-sak (Trainee) nu till Mars och då blir det väl att jobba på den i sommar, då man tjänar lite pengar.
Just nu sitter jag bara och suger det sista ur muck-bidraget...
Men jag har fått tag i en lokal att vara i men den är kallställd, så det är inte riktigt aktuellt att vistas där nu när det är så varmt ute - not.
camata wrote:Synthetic wrote:när ska du kasta ihop bimmern då?
=)
Nja,nja. Ser om jag kommer in på Vattenfalls Ung Entreprenör-sak (Trainee) nu till Mars och då blir det väl att jobba på den i sommar, då man tjänar lite pengar.
Men jag har fått tag i en lokal att vara i men den är kallställd, så det är inte riktigt aktuellt att vistas där nu när det är så varmt ute - not.
Sälj din PB-908 och lägg ner dom pengarna på bimmern istället
Men vad vart av din diesel e28? För visst höll du på och böka med en annan e28 där ett tag också?
Synthetic wrote:camata wrote:Synthetic wrote:när ska du kasta ihop bimmern då?
=)
Sälj din PB-908 och lägg ner dom pengarna på bimmern istället
Men vad vart av din diesel e28? För visst höll du på och böka med en annan e28 där ett tag också?
Nääh. Är bara det i min signatur jag har haft.
Du tänker inte på Robert Sandling som tidigare bott och nu bor/verkar i Gällivare med en silver E28 524td?
skogsmulle wrote:sorry men tyckte det lät kul, va hände då?
Hehe, jag garvade ganska mycket efteråt också faktiskt, men jävlar vad fort jag sprang när det började brinna. Tror aldrig jag har sprungit så fort i hela mitt liv. (För att hämta något att släcka med)
Skulle kolla om den startade uppe på land (har ett par hundra meter till sjön så jag har ingen lust att dra den i onödan väger trots allt 150kg ungefär). Den hade stått ett tag så den var ju noll soppa i slangarna, hällde soppa direkt i förgasaren. Den startade men dog när den soppan var förbrukad. Gjorde så ett några gånger, kanske 4 gången jag hällde i soppa och tryckde på starten så flammade det upp 1-1.5m höga lågor från motorrummet.
Vad som hände vet jag inte riktigt. Är ju näst intill 100 på att det var soppa som började brinna iaf. Hur den egentligen antändes vete fan.
- skogsmulle
- Overcharged
Vinterleksaken!
Sen nu i helgen köpte jag mig leksak inför sommarn!
Sen nu i helgen köpte jag mig leksak inför sommarn!
------------------------------------
www.lyckselebildemontering.se
www.lyckselebildemontering.se
när jag har lite att göra så brukar jag leka med gjutjärn i tum mått
men har inte nå andre leksaker nu men gjorde en lista på gamla härkar jag har ägt "" lever på gamla meriter hehe
sm 340
phazer
cresent moppe
moppe compakt
puch dakota
yz 80cc
yz 125
ttr 125
rm 250
yz 125-94
crf 450
transit
amazon
opel
bmw 530
bmw 320
bmw 323-84
bmw 323ci
fiddy
rev 440
ford express
merca limmo
king kab
volvo 740
golf 1
bubla
plymout duster
men har inte nå andre leksaker nu men gjorde en lista på gamla härkar jag har ägt "" lever på gamla meriter hehe
sm 340
phazer
cresent moppe
moppe compakt
puch dakota
yz 80cc
yz 125
ttr 125
rm 250
yz 125-94
crf 450
transit