Bäckis wrote:Han var mupp INNAN han blev överkörd av ett tåg. Om det blev bättre eller sämre efter det får ni avgöra själva....
snäppet bättre skulle jag tippa på!
han var gryymt nöjd med att han kommit till final i 100höjdare iaf, men lite orolig över sin kommande dans karriär pga. "citat: allt skit jag sagt i tv"
haha... morsan jobbar på kiosk, hon hade inte kunnat låtit bli att fråga ut honom idag när han var in!
var du på SUPERFESTEN som kjelle hade för många år sen? den spårade en aning, smart drag att åka runt på stan med en lapp på sidorutan där det stod: FEST HOS MEJ PÅ LÖRDA'
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
var du på SUPERFESTEN som kjelle hade för många år sen? den spårade en aning, smart drag att åka runt på stan med en lapp på sidorutan där det stod: FEST HOS MEJ PÅ LÖRDA'
Jodå. Vi gick i nian i Åvestadal och Kjelle åkte fram och tillbaka med en gammal Renault 5 med den skylten i rutan.
Allt slutade fint med att Fläpe tvättpolett skickade Kicka i överskåpen i Kjelles nya kök så att hela skiten brakade ner. Allt för Kicka visst förstörde för den gode Kjell.
Jag minns allt som det vore igår. Gissa vem som hade köpt ut åt alla 150 minderåriga som var där