diskussion om tandvård på Kungsholmen

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Post Reply
natalie183

diskussion om tandvård på Kungsholmen

Post by natalie183 »

Hej på er alla! Låt oss starta en diskussion om tandvård på Kungsholmen. Om någon av er har erfarenheter av tandvårdskliniker i detta område av Stockholm, skulle jag gärna höra era tankar och rekommendationer.
jamescrook

Re: diskussion om tandvård på Kungsholmen

Post by jamescrook »

Jag har haft en fantastisk upplevelse med tandläkare kungsholmen "Familydental". Tandläkarna där är mycket skickliga och tar sig tid att förklara procedurer och ta itu med eventuella problem. Kvaliteten på tjänsterna är förstklassig och de använder modern utrustning för att säkerställa en bekväm och effektiv upplevelse. Det som imponerade mest på mig var deras vänliga och välkomnande personal, som gör varje besök till en positiv upplevelse. Jag rekommenderar starkt "Familydental" för alla som letar efter utmärkt tandvård på Kungsholmen.
kristengomez

Re: diskussion om tandvård på Kungsholmen

Post by kristengomez »

Jag hade en mindre än tillfredsställande erfarenhet av en annan tandvårdsklinik på Kungsholmen, "DentalCare Kungsholmen". Servicen var undermålig och jag kände mig ofta stressad under besöken. Tandläkarna gav inga grundliga förklaringar, vilket gjorde att jag kände mig osäker på procedurerna. Dessutom var väntetiderna ganska långa, vilket var frustrerande. När du överväger en tandläkarklinik är det viktigt att prioritera effektiv kommunikation och en bekväm patientupplevelse.
Post Reply