Har insett att jag inte ska ha en massa projekt.
Har bytt låda, till en gs6-37bz
Satt i elstolar från m3e46.
Monterat en stereo.
Karossen är i ok skick, men för o få riktigt mint är en hellack nog bra.
Men rätta grejerna rakt igenom.
Här har ni specen
S50B30 - 682WHP / 835NM / 1.45Bar på E85.
Pyramidringat block med svikkanaler.
Viktat och balanserat vevparti.
Alla spel uppmätta.
Cp 8.8:1smidda kolvar.
PPF h-profil stakar.
Portad topp.
Mira frästa ventilsäten.
Supertech ventiler.
PPF ventilfjäder kitt och retainers.
Arp topp bultar.
Arp ramlager bultar.
Acl ram och vev lager.
Garret gt 3582R med tials rostfria avgashus v-bandsfläns.
Tial 60mm wastegate.
PPF Blackline dump 75mm med billet klamma.
Intercooler 100mm cellpaket.
PPF custom insug.
Aem luftfilter.
Grenrör i rostfritt med titanlegering 600mm primärrör med cnc frästa
avgasflänsar.
Vanos block off.
Ställbara kamdrev.
Race kedjor.
Maxxecu.
3½ rostfritt avgas med en magna flow ljuddämpare.
Aeromotive bränsletrycksregulator.
Nuke catchtank med dubbla deatchworxs 301 pumpar.
Nuke bränslefilter.
Bosch 1300cc spridare
Nuke fuelrail.
Nuke vacumstation.
Vag spolar.
PPF crommolly svänghjul.
PPF 765 tryckplatta.
4-puckad sinter.
Catch tank till vevhus med retur,catch tank till avluftning låda.
Största spal fläkten.
Setrab oljekyl med vac motorsport Oljefilterhus an adapter.
Svarta an kopplingar.
Svart nylon stålomspunnen slang.
D2 racing coilovers.
Millway topplagringar fram.
PPF Custom Fjäderbensstag farm.
D2 camberstag bak.
Powerflex bussningar.
3.2 ans bakvagn,3:23 utvxl.
D2 330mm 8-kolvs ok blåa pagid Fram.
K-sport 330mm 6-kolvs ok blåa pagid Bak
Stålomspundna slangar runt om.
Mocca ratt Omp
Weichers fullbur.
Autometer: laddtryck, oljetryck.
Innovate bredbandslambda.
Kolfiber detaljer:frontläpp, diffuser bak, takvinge, bagagehandtag, höjd
gt-vinge med kolfiber överdel, behöver en skvätt klarlack.
Reggad med bur.
Tänkte mig 230k
Hör av er på pm först.
Kan tänka mig polaris scrambler eller en can-am renegade som delikvid.









