God jävla jul

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Post Reply
Fredde

God jävla jul

Post by Fredde »

Älskar verkligen julen!

Man kommer till jobbet imorse glad å pigg, varit i danmark på firmafest och haft en grym kväll, alla synder är förlåtna och man mår jävligt bra!. iallafall, väl på jobbet är det första jag hör arbetskamraten säga. "kolla på din bmw". Går ut utanför där jag vet att min 325'a står parkerad. har haft bilen där ett tag eftersom jag har en knäckt drivaxel.
Nåväl, backluckan står i 760graders vinkel åt alla håll å kanter. någon FITTA har brutit upp den med ett rautakanki "järnspett" på finska. Bakrutan helt sönderslagen, motorhuven står öppen och det mesta utav elektroniken är borta. mitt slutsteg för 3000kr borta, högtalare för 2000 borta, Stereon borta, Färddatorn har dom BRUTIT loss från klimat panelen så att ALLT, verkligen allt är förstört. är man tjuv kan man fan visa att man kan göra inbrott utan att sabba hela bilen. Det är ju inte ens lönt att laga den, de kostar ju mer än bilen är värd.... hoppas bara just nu att detta är en dröm och jag ska vakna upp. Fyfan, god jul!
Simon__

Post by Simon__ »

Det här med mitt och ditt verkar vara jävligt svårt för vissa.
BMW über alles.
Ximon

Post by Ximon »

har liknande erfarenheter, så jag lider verkligen med dig!
Men tänk så här: om du bara skiter i det nu är det ju som om de svinen vinner. Fixa istället upp bilen till toppskick (om möjligt), och använd sedan ett garage för förvaring...

lycka till!
Butchermardin

Post by Butchermardin »

Jag sörjer med dig fredde! :cry:
Mvh Martin Söderlind
worre

Post by worre »

vissa borde det vara skottpengar på :evil:
tokig dåre från urskogen
+46730205517
WWW.Nontraction-racing.com
Fredde

Post by Fredde »

Dom kunde iaf sagt god jul. Nä idioter finns det gott om, fan vilka liv dom lever. usch!!!

får se vad jag gör med bilen, kanske säljer den som den är billigt. känns inte lönt å lägga pengar på den :(
Henka.

Post by Henka. »

Vilka jävla svin! Man blir ju förbannad över att det finns folk som inte kan låta andras grejer vara ifred. En polares E36:a hade här om dan också blivit utsatt för skadegörelse. Han hade nyss monterat fyra stycken mindre extraljus under registerplåten. Det verkar som om dom först försökt stjäla dem då alla kablar var urknyckta men då de inte fick loss dem så hade de sparkat sönder dem istället! Satans amatörer! :evil:
Henrik Back
Drullen

Post by Drullen »

Lite beg prylar, huv/baklucka kostar ju inge, ruta e de säkert nån som har med samt färddator.. De e ju en e30, lika billiga saker som till en 240 ta mej fan =)

Leder med dej Fredde
"My Other Ride Is Your Mother"
[Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
Svintoleffe

Post by Svintoleffe »

ett stycke motorhuv, kan jag nog bidra med :)
Kan även kolla om jag har ett stycke bakruta liggandes, omd et skulle varat så.

men vi tar det igneom pm istället, om pirs o så.
Fido85

Post by Fido85 »

oj fy fan vilken stil :evil: såntdär förstör verkligen julen kan jag tro...har ej varit med om inbrott i bilen men fy fan
Mvh Christoffer
Tel:+358504210611
Drullen

Post by Drullen »

Hade ja haft nån motorhuv & baklucka så hade ja gett de till stackers fredde
"My Other Ride Is Your Mother"
[Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
Fredde

Post by Fredde »

Svintoleffe, en bakruta tar jag gärna, vänster bak. Baklucka med, men behöver gånggärn å allt det också. Dom böjde ju inte på den sidan där låset sitter, dom böjde där gånggärnen är. så man kan ju tänka sig hur bilen ser ut.. backluckan e fortfarande låst haha...väll pma vad du vill ha..
BmW[RsR]

Post by BmW[RsR] »

Blir alldeless kallsvettig när jag läser sånt här jag blir så förbannad! :x :evil:
Magnaten

Post by Magnaten »

verkar vara nå visst med att långtidsparkera på arbetsplatser, pundarna verkar ju gilla såna ställen å bryta på
Frozz

Post by Frozz »

Lider med dej. Har själv haft inbrott i min bmw för ett tag sen. Hoppas att du ändå satsar på bilen.
Post Reply