sommaren 2005 kommer här en film som gör att man VERKLIGEN längtar till sommaren 2006.
lite blandat med bilar, mycket sommar å MÅNGA brudar
tyvär ligger stora downloaden nere men den är bra ändå
http://www.projekteffekt.se/_dok/index.asp?ID=399
FILM, för er som missade...
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Chrille Gustavson
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
Hehe knotan vi sov rett ved dere på campen på rudskogen i juli Husker dere slet fært med å komme dere opp åkern Kul film
Hadde noen svenske naboer faktisk, hadde kjørt fra sjeleftø eller hva det heter Kjøpt en 240 stv for å dra dit! Det er et stykke å dra! De snakka bare om Hafsengen nesten Par uker/måneder etter at de var hjemme kjøpte han ene den råe strøkne sierra cosworth sedanen! Ble skikkelig interessert de Likte seg veldig godt Dere og?
Er det sykeste treffet jeg har vært på hittil i hvert fall... Fjerde gatebil treffet jeg var på...
Hadde noen svenske naboer faktisk, hadde kjørt fra sjeleftø eller hva det heter Kjøpt en 240 stv for å dra dit! Det er et stykke å dra! De snakka bare om Hafsengen nesten Par uker/måneder etter at de var hjemme kjøpte han ene den råe strøkne sierra cosworth sedanen! Ble skikkelig interessert de Likte seg veldig godt Dere og?
Er det sykeste treffet jeg har vært på hittil i hvert fall... Fjerde gatebil treffet jeg var på...