Ja, man får väl låta bilderna tala..
Men man kan väl säga att man har pensionssäkerheten nu
Receptet för S38an är ju bara i en inledningsfas men börjar väl såhär iallafall.
Större inconel ventiler och starkare fjädrar.
Smidda kolvar.
PPF H-profil stakar finns färdigt redan.
Stödgördel.
Bränslet kommer vara samma som innan, 2200cc spridarna, Magnafuel 750 pumpen bör klara av effekterna jag ska ta ut.
Ska kolla hur 765 tryckplattan ser ut, sen blir det väl att svarva svänghjulet så att man får korrekt inspänningstryck. (Ifall det behövs, hade tänkt köpa en Sachs lamell och de verkar vara tjockare än KEP lamellerna så det blir ju lite skillnad.) Funderat även på en tilton men 765orna verkar klara ett tag iallafall med fyrsiffrigt i Nm.
Fläkten är väl tänkt att vara något som klarar av att leverera fyrsiffrigt. Det återstår ju att se men vi ska ju inte snåla med effekten, det är ju inte lika häftigt har jag hört.
Annars drivlinemässigt kommer det vara samma som tidigare. Det är ju som klart på den fronten med 420g lådan och när M535an ändå har en av de vettigare diffarna
Bilen i sig ska väl också bli ompysslad lite.
Ska väl också inhandla ett par bredare slicks än förra året, sen får man väl kolla hur det klarar sig i hjulhusen.
Fjädringen ska väl få sig en genomgång, större krängare ska dit också.
Fann vad jag tror är enda rosten på bilen och det är ju såklart i fjäderbenstornet, så det ska svetsas när jag lyft ur M30in bara för att det kändes jäkligt bekvämt.
Ny huv hade jag behövt efter att den släppte i ena låset i 180~..
Sen ska väl det kollas allt möjligt. Hade verkligen velat kosta på en lack också på bilen men det får nog bli vid ett senare skede. Beror helt på hur lång tid det kommer ta med motorn i sig..
Nåväl, det finns nog hur mycket tid som helst eftersom att jag knappast lär göra mig av med den här bilen