LIVET E HÅRT

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

PaparaZZi

Post by PaparaZZi »

japp det stämmer samma sak fick jag höra också men nu gnäller hon bara när man sticker till garaget!! :shock:
Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com

Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
worre

Post by worre »

bra när man har en brud som är biltokig med 8)
tokig dåre från urskogen
+46730205517
WWW.Nontraction-racing.com
camata

Post by camata »

Hittade detta på ett annat forum :D

Så här skriver en kille till oss, och som vanligt är det inte killen posten som har skrivit brevet:

Käre Raceplats,

Jag har för närvarande 2 st. skotrar, 1 st. mini och 1 st. bil nedskruvade ända ned i deras beståndsdelar och en jäkla press på mig från garageägaren om att få ihop allt skrot innan jag reser bort över julhelgen.

Misstaget jag gjorde i allt mekande var att jag glömde bort att jag hade en jättefin flickvän, vilket nu inte var så jättebra iom att hon har svårt att prata om sådant hon upplever som ett problem (en die hard-mekare märker inte sådant när han mekar in på småtimmarna, varje dag ).

Eftersom att jag inte såg att läget hade förändrats någonting på vad jag trodde var typ en vecka (det var TRE veckors jäkla mekande, när jag såg tillbaks), men att hon hade helt torsk på känslor för mig så gick allting i tusen bitar. (vad som hände mellan det och skrivandet av detta brevet är off topic...)

Så Raceplats, säg mig; varför blev jag inte en datornörd istället??

P.S. Var nu snäll till jul och meka inte bort en massa fin kärlek! (tiden går så fort när man mekar, vare sig det är kul eller inte! )
God Lucia! D.S.
knotan

Post by knotan »

får se det som så, att tjejer kommer å går. intresset har man troligen kvar resten av livet. :roll:

men ibland önskar man ju att man va fotbollsnörd eller nått som inte gjorde att man skruvade bort hela nätterna å framför allt inte kostade så förbannat mycket pengar,
för det är ju inte alldeles ovanligt att det blir gräl när man köper en ny växelåda eller nått annat "bra" :? (även att man hemlighåller 80% av utgifterna)
Post Reply