Sitter och små surfar runt projekttrådarna här, både gamla och nya. Sen slog mig tanken att vissa av dessa byggen är ju snor dyra.
Håller själv på att bygga en e30 från grunden och ibland när man räknar på det blir man lite rädd!
Tänkte det kunde vara intressant att veta vad andra med samma intresse tjänar!
Själv jobbar jag med anpassning av bilar och får ut ~15500kr efter skatt, sen har man ju inte bara bilen att underhålla, tyvärr!
Jag jobbade som ventiltekniker (resande) förut. Jobbade jämt och låg oftast borta.
Fick barn i april och bytte jobb två månader senare. Jobbar nu 7-4(typ) som bilmek. Kan bara säga att jag halverat min årsinkomst iaf
Jobbar som brunnsborrare, tjänar ca 34000kr netto. Med en hel del övertid på det. Är borta hemifrån 06.15-18.00 varje dag utom fredag då vi går hem kl 13.00(på pappret) men är sällan hemma före 14.00-14.30.
Också undrat hur alla har råd, tycker jag tjänar skapligt men prioriterar mycket annat utöver min bil, sparande, sambon, resor osv.
Det var en jävla skillnad när man bodde hemma och var singel. inte för att jag skulle gå tillbaka till det då, men ändå!
/danne
When you want to succeed as bad as you want to breethe, then you'll be successful.