Hur funkar e36 fjäderben på M3 E30
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
Hur funkar e36 fjäderben på M3 E30
Jag tänkte byta till riktiga fjäderben och måste kapa av rören på mina original e30 m3 ben. Om man sätter dit e36 ben så undrar jag hur man gör och vad skillnaderna blir. Vill ha typ öhlinare nu. Mvh Fredrik
Re: Hur funkar e36 fjäderben på M3 E30
mr cosworth wrote:Jag tänkte byta till riktiga fjäderben och måste kapa av rören på mina original e30 m3 ben. Om man sätter dit e36 ben så undrar jag hur man gör och vad skillnaderna blir. Vill ha typ öhlinare nu. Mvh Fredrik
Ska du åka öhlin så TROR jag du ska kolla åt e46 spindlar!! (granlund bytte till e46 spindlar från e36 endast för den anledningen)
Jag / T-Parts kommer snart med en länkarm som är till för att köra de spindlarna (36 och 46) på e30
https://www.facebook.com/tpartss" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Tack !
Vad blir det för skillnad sen, annan styrförmåga eller spårvidd typ? Eller är det lika
Vad blir det för skillnad sen, annan styrförmåga eller spårvidd typ? Eller är det lika
mr cosworth wrote:Tack !
Kommer finnas en med orginal bredd och en för drifting (55mm bredare per sida) den sistnämda kommer även säljas som "kitt" med adapter och leder