Nepp, det gjorde jag inte, ville inte göra de nu direkt, får bli på nästa stödlager isfTheLeaf wrote:Fyllde du upp stödlagret med sikaflex så de blir lite stummare? Håller de lite längre

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Nepp, det gjorde jag inte, ville inte göra de nu direkt, får bli på nästa stödlager isfTheLeaf wrote:Fyllde du upp stödlagret med sikaflex så de blir lite stummare? Håller de lite längre
Vi får ta en rematch när har andra däck, bytt bakvagn o lite sånt och fått ställa in grejorna bättre så att de går o åka på höga laddetNisse Järnet wrote:Wohoo
https://www.youtube.com/watch?v=TDVWUWZ60aw" onclick="window.open(this.href);return false;
De har väl hänt att man missatblidd wrote:Kanske det är så enkelt att du råkat missa lite då du fyllt i olja i motorn så det runnit ut längst back på blocket?
Tack så mycket!uranium wrote:Har inte kollat nästan nåt i den här tråden tidigare men tog och läste igenom hela nu på förmiddagen. Väldigt imponerad att du rott iland ett sånt här projekt som första bilTumme upp!
Kan minnas fel nu men går inte värmningen till spolarmunstyckena till vindrutan i den härvan också?Nisse Järnet wrote:Tror inte du behöver klippa nåt ens, har för mig att det är som en egen liten härva som går till en kontakt vid expansionskärlet.
Edit: Den har inget med dom vanliga torkarna att göra.
Tack så mycket!Dretengurka wrote:Trevligt läsning och härligt projekt!
Har själv en e34 i garaget som jag tänkte skulle få smaka överladdning tills nästa år. Första bygget för mig med så kanske dyker upp en projekttråd här![]()
Bra jobbat å båda tummar upp!
Skickat från min SM-G925F via Tapatalk