Eventuellt intresserad att behålla original bromscylinder, och som jag fått det förklarar så bör det
Gå om man har ett mer sneddat eftermarknads insug.
Och ett nytt i kolfiber för 20k är inte nått jag är över exalterad över att köpa loss.
Gör ni s50 insug
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Gör ni s50 insug
E30 325 Eftermonterat M-tech II
E30 M3
E39 525 touring
http://www.garaget.org/E30Tompa" onclick="window.open(this.href);return false;
E30 M3
E39 525 touring
http://www.garaget.org/E30Tompa" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Gör ni s50 insug
Öppna trattar och alpha-n=kärlek
Re: Gör ni s50 insug
Skitdålig på insugspylar. Men lite mer info vore guld!
E30 325 Eftermonterat M-tech II
E30 M3
E39 525 touring
http://www.garaget.org/E30Tompa" onclick="window.open(this.href);return false;
E30 M3
E39 525 touring
http://www.garaget.org/E30Tompa" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Gör ni s50 insug
Måste man inte köra sprut då?
E30 325 Eftermonterat M-tech II
E30 M3
E39 525 touring
http://www.garaget.org/E30Tompa" onclick="window.open(this.href);return false;
E30 M3
E39 525 touring
http://www.garaget.org/E30Tompa" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Gör ni s50 insug
Ja, men det är klart värt det bara för ljudets skull
Körde så på min S38 och skulle ALDRIG byta tillbaks
Körde så på min S38 och skulle ALDRIG byta tillbaks
Re: Gör ni s50 insug
Klart vi kan bygga ett custom så det passar i bilen.
M3:an 2008:
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
Re: Gör ni s50 insug
Om man ska köra öppna trattar, finns det då något färdigt kit, eller får man bygga ihop ett själv med delar osv.
Och om ni på ppf skulle ta er Ann ett custom insug, vad krävs då?
Ska ni ha bil och motor på plats. Eller kan ni via mätuppgifter göra ett?
Och vad mellan tummen och pekfingret kan ett hamna på?
Vh
Och om ni på ppf skulle ta er Ann ett custom insug, vad krävs då?
Ska ni ha bil och motor på plats. Eller kan ni via mätuppgifter göra ett?
Och vad mellan tummen och pekfingret kan ett hamna på?
Vh
E30 325 Eftermonterat M-tech II
E30 M3
E39 525 touring
http://www.garaget.org/E30Tompa" onclick="window.open(this.href);return false;
E30 M3
E39 525 touring
http://www.garaget.org/E30Tompa" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Gör ni s50 insug
Bil lär vara här. Pris beror på utförande, du får maila om det är aktuellt.
M3:an 2008:
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
Re: Gör ni s50 insug
Då gör jag så!
E30 325 Eftermonterat M-tech II
E30 M3
E39 525 touring
http://www.garaget.org/E30Tompa" onclick="window.open(this.href);return false;
E30 M3
E39 525 touring
http://www.garaget.org/E30Tompa" onclick="window.open(this.href);return false;