Efter att ha tröttnat på dessa jävla vibrationer som finns i bilen så bestämde jag mig för att lyfta upp och kolla om jag kunde se något mysko.
Började med att känna på stödlagret och jag tyckte de såg o kändes bra så svepte jag med ögat mot hardyskivan och fick syn på detta
Så bestämde mig för att demontera ned kardan då jag inte ville åka med den dära längre, som tur var så hade jag köpt en ny e36 328 kardan med e36 stödlagret på. Väl när den var nere så frågade polarn hur ser stödlagret ut och så tog han tag i de i, vips så hade det spruckit i gummi på överkanten därför jag inte sett nått och jag vet intr hur det ska kännas då jag aldrig håller på med de dära tidigare. Men de kan ha blivit sprucket när jag skickade ut kardan från bilen så stödlagret blivit brytet, menmen de syntes att de va dåligt hur som.
Nu vet jag inte om detta är de orsaken men de har nog sin bidragande del till de
Slängde upp e36 kardanen men va tvungen o modifiera stödlagret lite med en hammare

vet inte om de måste vara exakt runt eller om det dära funkar, någon som vet här som kan svara? Blir de fel brytning på kardan så den hamnar lägre vid stödlagret om man moddar själv? Det är svårt och se när. Kardan sitter uppe annars blir de och prova ikväll o se om vibrationerna försvunnit.