MaxxECU åteförsäljare/tuner.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Bmwandreas
- Moderator
- Posts: 10788
- Joined: 20 Nov 2005, 17:49
- Location: Avesta
Re: MaxxECU åteförsäljare/tuner.
Finns ingen ingång för det.
Chippa bilen? Fixar de flesta för 3995kr. Maila aa@pure-pf.com med bilmodell,årsmodell och regnr.
- J.Lundgren
- Posts: 45
- Joined: 15 Dec 2010, 22:56
Re: MaxxECU åteförsäljare/tuner.
Tjenare
Går det köra med Racepak IQ3 Display Dash till maxxecu?
Då jag redan har dashen så får hade de vatt bra om de går
//Jim
Går det köra med Racepak IQ3 Display Dash till maxxecu?
Då jag redan har dashen så får hade de vatt bra om de går
//Jim
//Jim Lundgren
Time Attack Evo 3a
Time Attack Evo 3a
- Bmwandreas
- Moderator
- Posts: 10788
- Joined: 20 Nov 2005, 17:49
- Location: Avesta
Re: MaxxECU åteförsäljare/tuner.
Nej om inte racepak gör ett stöd för MaxxECU. AIM och RT har gjort det..
Chippa bilen? Fixar de flesta för 3995kr. Maila aa@pure-pf.com med bilmodell,årsmodell och regnr.
Re: MaxxECU åteförsäljare/tuner.
Har ni tittat på något mer till m54
Bygger E46 325ti ban/gatbil (långtidsprojekt)
Re: MaxxECU åteförsäljare/tuner.
Kan det stilles inn ulikt ladetrykk på hvert gir?
Skulle hatt ihvertfall hatt ett nivå på 1-3vxl og ett på 4-6vxl.
Ser at det støtter vvt, men antar at det også styrer variabelt innsug samtidig? (On/off ved xxxxRpm)
Skulle hatt ihvertfall hatt ett nivå på 1-3vxl og ett på 4-6vxl.
Ser at det støtter vvt, men antar at det også styrer variabelt innsug samtidig? (On/off ved xxxxRpm)
-Bård_Jørgensen-
-Norge-
+47-908 80 757
-Norge-
+47-908 80 757
Re: MaxxECU åteförsäljare/tuner.
Ser at det finnes en växel regulering på laddtryck i manualen.
Kan man ha olikt tryck för hver växel eller hur?
Man kan hente hastighets signal frå en eksisterende ABS sensor, selv om man har aktiv ABS på bilen?
Kan man ha olikt tryck för hver växel eller hur?
Man kan hente hastighets signal frå en eksisterende ABS sensor, selv om man har aktiv ABS på bilen?
-Bård_Jørgensen-
-Norge-
+47-908 80 757
-Norge-
+47-908 80 757
Re: MaxxECU åteförsäljare/tuner.
Ja, du kan styre ladetrykk ut i fra gir. Må bruke f.eks en abs sensor for å legge inn hastighetssignal.
Du legger inn en speedsensor eller flere under digatal input, og så kan du kalibrere alle gir.
Så kan du velge Gear based under boost ramping i boostmenyen.
Du kan også bruke hastighet som kilde i en boosttabell.
Med speedsensor kan du også kjøre traction Control om ønskelig,
Du legger inn en speedsensor eller flere under digatal input, og så kan du kalibrere alle gir.
Så kan du velge Gear based under boost ramping i boostmenyen.
Du kan også bruke hastighet som kilde i en boosttabell.
Med speedsensor kan du også kjøre traction Control om ønskelig,
When the flag drops, the bullshit stops!!
E30 350i M-Tech2, V12 Biturbo
Tråd: http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=49791" onclick="window.open(this.href);return false;
E30 350i M-Tech2, V12 Biturbo
Tråd: http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=49791" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: MaxxECU åteförsäljare/tuner.
Takk for svar:) Høres bra ut
Kan man da også ha 2 ulike ladetrykkskurver styrt på knapp utover det?
f.eks
knapp OFF:
0,8 - 0,8 - 1,0 - 1,3 - 1,5 - 1,5
Knapp ON
1,0 - 1,3- 1,5 - 1,8 - 2,0 - 2,0
(hvert ladetrykk for hvert gir)
Kan man da også ha 2 ulike ladetrykkskurver styrt på knapp utover det?
f.eks
knapp OFF:
0,8 - 0,8 - 1,0 - 1,3 - 1,5 - 1,5
Knapp ON
1,0 - 1,3- 1,5 - 1,8 - 2,0 - 2,0
(hvert ladetrykk for hvert gir)
-Bård_Jørgensen-
-Norge-
+47-908 80 757
-Norge-
+47-908 80 757
Re: MaxxECU åteförsäljare/tuner.
Er det noen som har prøvd closed loop turbotrykk?
m20 3.0L turbo, 959wnm/884whp@2,2kg