Varning för bedragarsvin.
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
Re: Varning för bedragarsvin.
Men kolvar å stakar va rätt grejer allafall undrar man? Å de va alltså en portad topp som följde me å va sprucken? Orginalkammar?. Tyckte de va lite dyrt men de min egen åsikt,om de bara är kolvar, stakar portad topp och om de va
orginalkammar.tråkig historia allafall.
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
Ja de satt i övrigt rätt saker i den, omslipade kammar och bättre ventilfjädrar mm MEN den portade toppen är väl inte direkt nått jag hade betalat för om man uttrycker sig så!nicke.t wrote:Men kolvar å stakar va rätt grejer allafall undrar man? Å de va alltså en portad topp som följde me å va sprucken? Orginalkammar?. Tyckte de va lite dyrt men de min egen åsikt,om de bara är kolvar, stakar portad topp och om de va
/ Christian Sundqvist Växjö
http://www.nukeperformance.com/
Usch vad ledsen jag blir på detta oskick, lade ner allt i bilprojekts väg 2010 pga. att just ha blivit blåst på både delar, pengar och dessutom av sådana som jag trodde va mina "vänner". Försöker nu ta mig upp igen efter 4års helvete(depression å de grövsta), å så möts man av detta, fler o fler blåsare som besudlar våra forum och vår hobby.
Men jag ska iaf. tillbaka till mitt liv med bilar och motorcyklar, sådana skitstövlar skall INTE få förstöra min och andras tro på att det finns bra och ärliga medmänniskor, här och på andra motorforum.
// Tobbe Pettersson
Men jag ska iaf. tillbaka till mitt liv med bilar och motorcyklar, sådana skitstövlar skall INTE få förstöra min och andras tro på att det finns bra och ärliga medmänniskor, här och på andra motorforum.
// Tobbe Pettersson
Finns en enkel lösning, ge fan i å handla av folk som inte är kända.
Framförallt... Betala inte i förväg, i långa loppet är det billigare att handla mot p.f.
Om ni mot förmodan måste köpa av billiga-leffe med kanondealen
Framförallt... Betala inte i förväg, i långa loppet är det billigare att handla mot p.f.
Om ni mot förmodan måste köpa av billiga-leffe med kanondealen
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
Tobbe, du vet ju vilka du kan lita på? Sluta handla beg skit av opålitligt folk, ska det vara beggade grejor handlar man "kända profiler" som har ngt att förlora.
M3:an 2008:
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
De hjälper inte alla gånger tyvärr, vissa gånger hålls vissa till o med om ryggen istället för dem hållit till på forumet länge.....Bäckis wrote:Tobbe, du vet ju vilka du kan lita på? Sluta handla beg skit av opålitligt folk, ska det vara beggade grejor handlar man "kända profiler" som har ngt att förlora.
Men nån gång springer man säkert på de som är idioter igen.....
/ Christian Sundqvist Växjö
-
Vill Göra en varning för en bedragare som heter jonte-h Här på forumet. Han hörde av sig att han hade ett m20svänghjul som jag sökte, Jag satt over 500:- till honom och något svänghjul fick jag aldrig! händelsen är numera polisanmäld. Admin får gärna kontakta mig om ni vill banna honom!!!!
- Gustafsson
- Admin
Här hos ppf skall alla sköta sina affärer.Annars har ni inget här att göra.
Som Bäckis skrev tidigare..skicka inget om ni misstänker eller speciellt nån som inte är känd sedan tidigare..så minskar man att betala för saker man aldrig får se.
Sköt er nu..
Som Bäckis skrev tidigare..skicka inget om ni misstänker eller speciellt nån som inte är känd sedan tidigare..så minskar man att betala för saker man aldrig får se.
Sköt er nu..
Wanchai Gustafsson
0722101489
Stort tack till
PPF
Bäckis
Ärtan
Thivan
0722101489
Stort tack till
PPF
Bäckis
Ärtan
Thivan
Ja här har ni en till som blivit blåst av jakke... Ja hänger inte här utan mest på nordicaudi. Godtrogen som man är så skickar man saker som man inte får pröjs för. Va ett par 7a kammar.
Men ja åker nog å hämtar mina saker.. Har någon bild på han pma mig
Longben wrote:Ja här har ni en till som blivit blåst av jakke... Ja hänger inte här utan mest på nordicaudi. Godtrogen som man är så skickar man saker som man inte får pröjs för. Va ett par 7a kammar.
https://sv-se.facebook.com/jakke.andersson.9" onclick="window.open(this.href);return false; Där har du tönten!
Förstår inte hur idioten orkar! Är de ingen som bor nära fanskapet? Har nog kvar alla uppgifter om hela familjen inkl telefon nr o personnummer till alla, kanske skulle ta tag i det igen
// P
Projekt: E46 m3 s65
Projekt: E46 m3 s65
Jakke det är min lite yngre bror! Vi skruvar och hänger sjukt mycket tillsammans!
Läste denna tråd nu såhär på morgonkvisten......
Longben 7a Kammarna hoppas och tror jag han gett dig slant för! Att ta bort inlägg med liknande påståenden är väldigt lätt att glömma. Nu vet jag inte något om just detta. Ska prata med han! Ska vi se till att det löser sig.
'
Jakke är lite "spridd" mycket igång och allt ska göras direkt, jävligt idérik och lite väl tidsoptimistisk ibland (som jag) . Jag gissar att det är därför han kan uppfattas som strulig i affärer ibland.
Han gör otroligt många privata affärer.. Det blossa väl upp när han sålde någon vxllåda för en bra tid sedan, mer vet jag inte än att han gjorde bort sig med tanken på inläggen jag läser, trots allt gjorde rätt för sig..... Tillslut..
Ska ta ett allvarligt snack med han och återkomma här! AllarN Ang Facebook. Som jag har förstått det har folk passat på att utnyttja namnet, just för att någon droppa alla uppgifter i någon tråd... Jag är inte helt insatt även om det verkar så. Förstår att fdolk lackar om folk inte sköter sig. Svara i telefon ska man göra om man kan enl mig!
Piddan Du är varmt välkommen att ringa mig. Ett litet snabbtips är att ligga lågt med dina uppgifter . Ska det läxas upp, se till att han är hemma bara!
Longben 7a Kammarna hoppas och tror jag han gett dig slant för! Att ta bort inlägg med liknande påståenden är väldigt lätt att glömma. Nu vet jag inte något om just detta. Ska prata med han! Ska vi se till att det löser sig.
'
Jakke är lite "spridd" mycket igång och allt ska göras direkt, jävligt idérik och lite väl tidsoptimistisk ibland (som jag) . Jag gissar att det är därför han kan uppfattas som strulig i affärer ibland.
Han gör otroligt många privata affärer.. Det blossa väl upp när han sålde någon vxllåda för en bra tid sedan, mer vet jag inte än att han gjorde bort sig med tanken på inläggen jag läser, trots allt gjorde rätt för sig..... Tillslut..
Ska ta ett allvarligt snack med han och återkomma här! AllarN Ang Facebook. Som jag har förstått det har folk passat på att utnyttja namnet, just för att någon droppa alla uppgifter i någon tråd... Jag är inte helt insatt även om det verkar så. Förstår att fdolk lackar om folk inte sköter sig. Svara i telefon ska man göra om man kan enl mig!
Piddan Du är varmt välkommen att ringa mig. Ett litet snabbtips är att ligga lågt med dina uppgifter . Ska det läxas upp, se till att han är hemma bara!
Nås på 0730970524
e36 m3 helsmidd m50b30 sc6766 @ 2.4 bar 844whp 1170wnm
e36 m3 helsmidd m50b30 sc6766 @ 2.4 bar 844whp 1170wnm
[quote="ippe"][/quote]
Hur går det med min tryckplatta som du skulle skickat två gånger?
Inget svar på sms nu senast heller, sist hade du en förklaring men nu får jag inte ens ett svar?
Börjar bli jävligt bråttom eftersom bilen står still utan platta
Inget svar på sms nu senast heller, sist hade du en förklaring men nu får jag inte ens ett svar?
Reliable familyViper89 wrote:ippe wrote:
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
ippe wrote:Jakke det är min lite yngre bror! Vi skruvar och hänger sjukt mycket tillsammans!
'
Om man hör av sig till folk som har köpesannonser (mig bland annat) och säger att man håller på och slaktar en bil man söker delar ifrån och kan tänka sig att sälja just den del man söker till ett bra pris utan att ens ha varken bilen eller delen i fråga så vill väl jag påstå att man inte enbart är lite "spridd" och tidsoptimistisk ??? På Facebook lär det väl inte vara någon annan än han som postar från sin profil.
Ippe
Nu har det snart gått en månad sedan du sa att du skulle snacka med din yngre bror som du "skruvar och hänger sjukt mycket tillsammans" med. Då borde du kanske kunna ge en uppdatering på hans svar, och om han löst det med sina "fodringsägare".
Nu verkar dessutom du själv sitta i skiten då Viper89 väntar på delar från dig. Jag hoppas det är fixat och han fått sina delar, annars ser jag och många andra dig som samma tattare som din bror är.
Nu har det snart gått en månad sedan du sa att du skulle snacka med din yngre bror som du "skruvar och hänger sjukt mycket tillsammans" med. Då borde du kanske kunna ge en uppdatering på hans svar, och om han löst det med sina "fodringsägare".
Nu verkar dessutom du själv sitta i skiten då Viper89 väntar på delar från dig. Jag hoppas det är fixat och han fått sina delar, annars ser jag och många andra dig som samma tattare som din bror är.
0sju3-043862sex
Fick nu bekräftat från Swedbank att kontot jag satt inn pengar på går till
Skellefteå
Jakob Andersson
konto 84202 9036932375
KIllen som ringde upp mig sa att han hette
Joakim söderlund och angav det som namn till kontot och en annan adress , så jag förde över pengar 21/8 sedan så försvan han ,
men nu har jag fått bekräftat vem det är så ser du detta så ring mig direkt för numret du ringde sisst på har du tagit bort din fega jävel , blir så jävla trött på sånt här folk och inte första gången det blir strul från
Skellefteå
Jakob Andersson
konto 84202 9036932375
KIllen som ringde upp mig sa att han hette
Joakim söderlund och angav det som namn till kontot och en annan adress , så jag förde över pengar 21/8 sedan så försvan han ,
men nu har jag fått bekräftat vem det är så ser du detta så ring mig direkt för numret du ringde sisst på har du tagit bort din fega jävel , blir så jävla trött på sånt här folk och inte första gången det blir strul från
070-4944680