Har problem med bilen, när ja köpte den gick den ganska bra men efter en kort tid så börja den gå dåligt när den kom upp till ca 4-5k varv. Efter en tid började den gå bara sämre ända tills den nästan inte alls gick, så ja bytte tändstiften, kablarna, fördelarlock och rotor.
Nu är det inget liv alls i bilfan, kommer stora och fina gnistor och vad jag har sett så blir stiften blöta och har kollat flera gånger så att dem är på rätt plats Skulle det kunna vara lmm som skulle kunna vara felet tro? Eller hur bär det sig åt när den är sönder? Locket på lmm har varit uppbrutet förut och så har den blivit turbokörd, så tror ni det kan vara felet? är en m40
Skulle vara tacksam för svar
alltså, motorn ska ju ha luft(komprimerad), bränsle och gnista för att starta, har den allt de så startar den ju, svårare än så är de ju faktiskt inte ¨sen att allt kommer i rätt tidpunkt är ju inte så svårt att kolla
Jocke wrote:alltså, motorn ska ju ha luft(komprimerad), bränsle och gnista för att starta, har den allt de så startar den ju, svårare än så är de ju faktiskt inte ¨sen att allt kommer i rätt tidpunkt är ju inte så svårt att kolla
Jo dedär vet ja tycker ja har kollat de flera gånger, men det är vel bara att försöka igen så funkar det vel till slut