OKANTS BMW M3 E46 Turbo PPF
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Re: OKANTS BMW M3 E46 Turbo PPF
Påtal om inget... Vad används för omräkningsfaktor för nm till hk?
Nm kontra Hk linjen skär ju igenom på 5800rpm?!
- Bmwandreas
- Moderator
Ja. Linjen skär ju bara på rätt ställe om det är tex 0-1000 på både nm och hk i grafenBig Al wrote:Påtal om inget... Vad används för omräkningsfaktor för nm till hk?

Chippa bilen? Fixar de flesta för 3995kr. Maila aa@pure-pf.com med bilmodell,årsmodell och regnr.
skönt att grejorna är ihop igen
varför kör du lägre komp nu?

bmw e34 m5
bmw e28 m535 m50 turbo
bmw e91 325xi
peter sund-lundblad
073-8389177
bmw e28 m535 m50 turbo
bmw e91 325xi
peter sund-lundblad
073-8389177
doh! Såklart de är så , van å se samma på båda 

Re: Sv: OKANTS BMW M3 E46 Turbo PPF
Råkade vara det som fanns på hyllan B-)mr_z wrote:skönt att grejorna är ihop igenvarför kör du lägre komp nu?
- M535fredrik
Är hemma igen om 2veckor André så då måste du svänga förbi för en provtur
Svinsnyggt bygge. Vart helrätt å gå till ppf känns de som

Re: Sv: OKANTS BMW M3 E46 Turbo PPF
Tack DavidDavajn wrote:Är hemma igen om 2veckor André så då måste du svänga förbi för en provtur![]()

Du får komma till Fällfors Söndag 21/9, är trackday där då å vi tänkte dit å köra, eller så kommer du till Gatebil Mantorp!

Det är m.a.o ingen okänd lirare med TVÄRLIIILA rims ute på gatan längre?
Ang klippt följt nedan. Så hoppas jag verkligen det ser ut så med jämna, väl valda mellanrum!
Föressten så finns det bra pizza i Skellefteå också. Dom är dessutom ungsbakade och helt enkel ganska, ganska goda!
Så finns tid över för dig och Jeanethte så är ni välkomna tom lördag1 Sen bygger jag sågverk i 10 dagar i .fin väldigt(för) nära ryska gränsen.
Lockar inte mat så kom för att mäta lite snopp mot en 90-tals M3 med en m50b30 @ "lowboost" om inte annat
! Johan var det länge sedan man såg också.. Lura med han eller hälsa är du snäll!
Tror filmen nedan är daterad då jag sist satt i snäckan..
Mot 200 blås och du valde dessutom att justera några mm gräs på var sida på en helt vanlig tvåfilig väg. (Vad lämmande ESS värsta kit? Kom det ens över 500 whp? Ljudet ska vi däremot inte prata om
https://www.youtube.com/watch?v=Ij1Jxb0 ... 9iFVYfKGlg" onclick="window.open(this.href);return false;

Ang klippt följt nedan. Så hoppas jag verkligen det ser ut så med jämna, väl valda mellanrum!

Föressten så finns det bra pizza i Skellefteå också. Dom är dessutom ungsbakade och helt enkel ganska, ganska goda!

Så finns tid över för dig och Jeanethte så är ni välkomna tom lördag1 Sen bygger jag sågverk i 10 dagar i .fin väldigt(för) nära ryska gränsen.
Lockar inte mat så kom för att mäta lite snopp mot en 90-tals M3 med en m50b30 @ "lowboost" om inte annat

Tror filmen nedan är daterad då jag sist satt i snäckan..
Mot 200 blås och du valde dessutom att justera några mm gräs på var sida på en helt vanlig tvåfilig väg. (Vad lämmande ESS värsta kit? Kom det ens över 500 whp? Ljudet ska vi däremot inte prata om

https://www.youtube.com/watch?v=Ij1Jxb0 ... 9iFVYfKGlg" onclick="window.open(this.href);return false;
Nås på 0730970524
e36 m3 helsmidd m50b30 sc6766 @ 2.4 bar 844whp 1170wnm
e36 m3 helsmidd m50b30 sc6766 @ 2.4 bar 844whp 1170wnm
Haha Jesper B-) Vi drar till Gatebil Mantorp i em men man kanske skulle styrt mot Skellefteå i slutet av nästa vecka... Vi hörs av!