Köpes: 17tumsfälgar 7½breda att ha o sladda med. Bra pris.
Ersättning betalas till de som fångar min bil in action på bild eller film under gatebil på Mantorp nu i helgen.
Mobilfilmer eller foton funkar inte (om de inte är superbra )
Sjukt kull att köra, Kaos på banan med så mycket bilar och så mycket vilja.
Alla tappra själar som kämpat för att få ihop bilen och sen sitter i ett amco-recke, eller andra problem.
Fantastiskt KUL !
För min egen del flöt Lördagen på bra, tills relä't till bränslepumparna typ smälte :/
Satte dit ett nytt och körde vidare. inge problem.
På söndagen körde jag lite i börnrutan, sen ett pass på banan ( typ det bästa jag kört )inne på det andra körpasset dog bilen precis vid depo-ingången.
Fick igång den igen, puttrade in i depon, uptäckte då att det fortfarande rök ur bakluckan(det jag trodde var däckrök) DET BRANN i säkringshållaren.
Åkte till garaget o hämtade en ny säkringshållare. Allt fungerar igen. Sätter min för att kolla på DATT-finalen. Bra kört av de som tävlade.
När tävlingen är slut och jag sätter mig i bilen, hinner jag 50m på parkeringen o bilen dör igen. Samma säkring. Då hittar jag felet. En av jordkablarna till ena bränslepumpen sitter jättelöst i sin kabelsko. Den har förmodligen glappat och pumpen har hoppat av,på,av,på... fixar detta.
DÅ SPRICKER catchtanken i en svets på toppen av tanken o lägger en fin dimma av e85. FUCK IT tänker jag, nu åker jag hem o har lite bakissöndag med tjejen som är lite sliten efter en 30årsfest!
Här kommer lite biler som jag hittat på div FB-sidor