Suget efter M3 E30 blev för stort och jag var tvungen att köpa mig min tredje(!) M3 E30.
Framtidsplanerna är inte riktigt spikade ännu, men visst lockar det med en ny sugmotor med lite mer effekt i, nytt styrsystem, nya fälgar och ev Warsteiner stripning. Eller kom med förslag...
Om du ändå ska foliera/stripa den varför inte orange/jägermeister stripning!! warsteiner är ju fränt det också. men finns ju nån i Sverige och Norge med sån, men vet ingen full jägermeister, eller för den delen så finns det ju fler fräna dtm kostymer att välja på även såna som har vit som grund!! Men hur som helst så hoppas jag du stripar den som nån dtm bil iaf för dom är så läcker!!
E30 318is Isbilen 12.44/181km best topspeed 181km såld!!
E30 320 Silvermissilen 10.36/239km best topspeed 241km såld!!
KKK-Rille: Warsteiner är inte ett måste, bara den att det har legat och grott ända sedan första M3:an. Men förslag på annan snygg stipning mottages tacksamt.
CarpeDiem: Tackar. Det är något visst med M3 E30.
Bonje: Ingen turbo i denna bil. Det går alltid överstyr när man börjar med överladdning. =)
-AL-: Den motorn vore inte helt fel. Dock så gillar jag inte bränslet. Tobbe stämmer bra.